Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Haha... die mannen uit de Vlaanders maken je eerst wijs dat hun internet-verbinding traag is en gaan dan met de buit lopen: je moet ze kennen daar: ze hebben de Duitsers in 14-18  ook bij hun pietje gehad door te beweren dat de zee overliep ... 

Ik ben vooral blij dat jullie beiden het zo snel de oplossing vonden want hints vinden voor die man is echt niet zo evident.

 

Maar ere wie ere toe komt: Crazy Sat mag verder...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


haha....

 

Zoals iemand uit het Noorden ooit  zei :  "Wie nooit bedrogen is, heeft nooit vertrouwen geschonken". :)

 

Maar , was gewoon een netwerkkabel die niet meer werkte , gewoon een andere aangesloten en alles werkt weer perfect.

 

___________________________________________________________________________________________________________________

 

Ok, een volgende en niet moeilijk.

 

 

Een mooie plaats maar ik zou er zeker niet overnachten.

 

tip : filmlocatie

 

post-37533-0-39859000-1382691651_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : Oh , ben in een nostalgische bui....

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

No Country for Old Men is a 2007 American neo-Western thriller directed, written, and edited by Joel and Ethan Coen, based on the Cormac McCarthy novel of the same name.

 

Llewelyn Moss (Josh Brolin), hunting pronghorn, comes across the aftermath of a drug deal gone awry: several dead men and dogs, a wounded Mexican begging for water, and two million dollars in a satchel that he takes to his trailer home.

Anton Chigurh (Javier Bardem) is a hitman who has been hired to recover the money. 

In a border town hotel, Moss finally finds the electronic bug, but not before Chigurh is upon him. A firefight between them spills onto the streets, leaving both men wounded. Moss flees across the border, collapsing from his injuries before he is taken to a Mexican hospital.

bron: http://en.wikipedia.org/wiki/No_Country_for_Old_Men_(film)

 

Desert Sands Motel - 5000 Central Avenue SW, Albuquerque, New Mexico, USA 

bron : http://www.imdb.com/title/tt0477348/locations?ref_=tt_dt_dt

 

locatie : http://goo.gl/maps/PA1xA

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledig correct Truus , mijn nostalgische bui is voor jou reeds genoeg.  :grin:  Maar is uiteraard ook een top film en Oscar winnaar.

 

Ik zou natuurlijk die scene bij het Desert Sands Motel kunnen plaatsen maar nu ik toch in een nostalgische bui ben , geef ik voor de lol een hint mee die ik nog van plan was om mee te geven , kan het niet laten hé , en er bestaat maar één op de ganse wereldbol die dit op papier en plaat kan zetten. :)

 

Aan jou natuurlijk....

 

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een prachtfilm, Javier Bardem weet daar een geweldige rol neer te zetten. Hoewel ik bij sommige scene's toch wel eens even stiekem de andere kant op keek hoor.... En ja, je nostalgische bui hielp inderdaad, want vind je ook niet dat het linker bandlid wel iets lijkt op de hoofdrolspeler ? Zal vast door z'n mooie haardracht komen.  :D

 

Goed, een volgende.

 

Wat is in dit gebouw te vinden, maar vooral,  hoe heet het ?

 

Gelijk maar even een hint : het gebouw bestaat reeds vele tientallen jaren, doch het verhaal erbij is dit jaar actueler dan ooit.

 

post-62319-0-99418600-1382712780_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussendoor :

 

want vind je ook niet dat het linker bandlid wel iets lijkt op de hoofdrolspeler

 

Wat een vrouwenoog toch op let hé. Ik zie het nu ook pas. :D En die haardracht , niet opletten Truus , we zagen er toen allemaal (ongeveer) zo uit.

 

Maar misschien weet Gene wie diegene links op de cover is , is namelijk een groepje afkomstig uit Diest in de beginjaren 70. Aan jou de eer Gene. ;)

 

http://houbi.com/belpop/groepen/octopus.htm

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben pas net weer thuis van een familiebezoek in Noord-Holland... 

Ik zal gauw nog een hint plaatsen.  :)

 

Deze afbeelding stond op de originele boekcover en zal meer duidelijkheid over de ontstane commotie geven. Als je het boek weet te vinden (en dit moet zeker met behulp van de vorige hint niet zo moeilijk meer zijn ;) ), vind je op Wiki ook een verwijzing naar het gebouw

 

post-62319-0-44179100-1382819907_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, mooi bijgesneden Truus: de kust is netjes weggestopt ... :cry:

maar het was vooral het kinderboek dat ik niet kon plaatsen, tot je laatste hint kreeg ik er maar geen vat op.

Nu wel en hier is het :

http://goo.gl/maps/oMurh

 

Sambo's 

A popular U.S. restaurant chain of the 1960s and 1970s, Sambo's, borrowed characters from the book (including Sambo and the tigers) for promotional purposes, although the Sambo name was originally a combination of the founders' nicknames: Sam (Sam Battistone) and Bo (Newell Bohnett).[7] Nonetheless, the controversy about the book led to accusations of racism that contributed to the 1,117-restaurant[8] chain's demise in the early 1980s.[7] Images inspired by the book (now considered by some racially insensitive) were common interior decorations in the restaurants.[9]Though portions of the original chain were renamed No Place Like Sam's to try to forestall closure,[8] all but the original restaurants in Santa Barbara, California had closed by 1983.

 

The Story of Little Black Sambo is a children's book written and illustrated by Helen Bannerman, and first published by Grant Richards in October 1899 as one in a series of small-format books called The Dumpy Books for Children

 

Sambo is a term for a person with African heritage and, in some countries, also mixed with Native American heritage

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, mooi bijgesneden Truus: de kust is netjes weggestopt ... 

 

Yep, goed gedaan hè   :grin:  :grin:

 

Desondanks perfect Gene, ik kan er niets meer aan toevoegen. 

De regel uit de song ("Follow the leader, run and turn into butter") had je eigenlijk al bij het boek kunnen brengen, maar dat terzijde. 

Ik had het de afgelopen week met mijn Amerikaanse vriendin over alle ophef rond Zwarte Piet en toen vertelde zij mij hierover. En we zullen ongetwijfeld allemaal onze eigen ideeën hierover hebben. Al begrijp ik persoonlijk het hele gedoe van mensen beoordelen op (de kleur van) hun uiterlijk helemaal niet. Maar ja, daar zal ik dan wel te blond voor zijn   :D    

 

Mag jij ons nu weer vermaken Gene...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...