Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Ik was gisteren ook al eens langs deze Wiki pagina gekomen, maar toen ik de afbeelding van Rosslyn Chapel zag, haakte ik af. Kon het volgens mij niet zijn...  Nu zie ik je hint "Crying in the Chapel" en besef dat het misschien toch wel eens goed zou kunnen zijn, oeps...  :D

 

Rosslyn Chapel, formally known as the Collegiate Chapel of St Matthew. 

The chapel was founded by William Sinclair, 1st Earl of Caithness (also spelled "Sainteclaire/Saintclair/Sinclair/St. Clair") of the Sinclair family

 

link locatie : http://goo.gl/maps/cyQ71

 

bron Wiki : http://en.wikipedia.org/wiki/Rosslyn_Chapel

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik dacht dat de hints meteen zouden duidelijk maken dat het allemaal om " The Da Vinci Code " zou gaan:

De tekening van Da Vinci, 

Passer en winkelhaak : de vrijmetselaars of loge

De piramide van het Louvre, Opus Dei, Audrey Tautou ( als Sophie in de film )...

en de Schotse ruiten samen met de Sinclair computer deden de rest...

Makkelijk toch ... :D

Truus: laat de wind je inspireren,  ik gooi er nog een gregoriaans blok muziek bovenop.

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Gene, maar "makkelijk" ken ik niet. Ik ben momenteel ook weer een riddle aan het spelen, en de meest eenvoudige levels, daar kan ik dus dagen doen. ha-ha ik denk véél te gecompliceerd. Máár,...  ik ben inmiddels wel bij level 60, nog maar 140 te gaan   :D

 

btw een interessante versie van Stairway to Heaven. Je waant je bijna echt op die trap naar boven.... 

(en voor een ieder die zich momenteel op die trap bevindt, goed vasthouden hoor, want voor je het weet eindig je toch nog ergens "beneden"...  :grin: )

 

o.k. tijd voor een volgende.

Ik hoop dat de exacte locatie juist is, maar als jullie de plaats weten te vinden, vind ik dat ook goed.

Waar bevinden we ons hier ?

post-62319-0-64831700-1382953609_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...