Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Nu wel :P

 

"Art" spreekt voor zich natuurlijk "Kunsthaus"

"Het paard van Marken" en de "Stier" vond ik erg mooi gevonden, verwijzend naar de deelstaat "Stiermarken"

En Greenfield en "Cook" verwijst dan weer naar één van de architecten van het gebouw, Peter Cook.

 

Ik hoop dat jullie me even wat tijd gunnen. Ik ben nog niet zo lang thuis van m'n werk en ben nu nog eten aan het koken, maar zal zo snel mogelijk

een nieuwe opdracht bedenken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatse scetch was van Dudley Moore en Peter Cook, maar dan een andere Cook.

 

ok, dus dat was eigenlijk een dubbele hint, (Art Gallery). goed gevonden!

Dudley Moore had ik wel herkend, maar Peter Cook ken ik dan weer niet.

 

nou, dit is het dan geworden..

een bij jullie welbekende "begin-eind" opdracht.

om wie gaat het?

post-62319-0-78197700-1352401889_thumb.png

post-62319-0-84723200-1352401909_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg er echt geen lijn in Truus , je hints doen me altijd verwarren. De laaste zal slaan op de storm Sandy.... :crazy:

 

Maar een gokje : n.a.v. het "Smith's" clipje , "kicking" beiden gestorven aan overdossis drugs...

 

Daniel Wayne Smith & Anna Nicole Smith

 

Beiden begraven op de Bahama's. :confused:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat , ik denk eerder aan een schrijver , geboren in Ierland en de asse verstrooid op diverse plaatsen ,

ik heb de twee plaaatjes , maar kan nog niet vinden of er ook op dat eilandje asse verstrooid is .

http://goo.gl/maps/VKwMS en http://goo.gl/maps/1YYjB

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de plaatjes had ik ook , enkel vind ik op de bekende graf site enkel 9 personen die begraven zijn op de Bahama's.

Een Ierse schrijver zit er niet tussen.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat te doen met deze ;)

 

Harris's remains were cremated, and his ashes were scattered in The Bahamas, where he had owned a home

 

Harris had a top ten hit in the UK and the US with his 1968 recording of Jimmy Webb's song "MacArthur Park".

 

http://en.wikipedia..../Richard_Harris

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste spoor loopt dood , ik gok dus op : Richard Harris : http://en.wikipedia..../Richard_Harris

 

Terwijl ik nog zocht naar de hint, had je het al gevonden :)

Helemaal goed!!

 

Ik zal de hints uitleggen

Hint 1 : Alive and Kicking, dat was ook de naam van zijn debuut film

Hint 2 : een leuke anekdote : Harris is also attributed with an anecdote in which he was found lying drunk in a street in London. A passing policeman asked him what he was doing, and he replied that the world was spinning. The policeman inquired as to how lying in the street was going to help, and he said, "I'm waiting for my house to go by

Hint 3 : Uiteraard Limerick, z'n geboorteplaats

Hint 4: het schip de Bounty, oa gebruikt voor de film Mutiny on the Bounty, waar Harris in speelde.

En de laatste hint was niet meer nodig, maar oa gezongen door Richard Harris

 

Zo, kan ik nu gaan slapen ;)

Gene, aan jou de eer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...