Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


De ziekte, die ook zijn moeder en broer trof, werd hem uiteindelijk op 51-jarige leeftijd fataal...


en dan ga je dood natuurlijk:

Ronny Lane ( what's in a name ..?)

Ronald Frederick "Ronnie" Lane (1 April 1946 – 4 June 1997)[1] was an English musiciansongwriter, and producer who is best known as thebass guitarist and founding member of two prominent English rock and roll bands: Small Faces where he was nicknamed "Plonk", (1965–69) – and, after losing the band's frontman, Faces, with two new members added to the line up, (from The Jeff Beck Group), who dubbed him "Three-Piece" (1969–73). It was for his work in both Small Faces and Faces that Lane was inducted posthumously into the Rock And Roll Hall Of Fame in 2012.

 

De ziekte: 

 In the late 1970s he was diagnosed with multiple sclerosis and, despite charity projects and financial support from friends, former bandmates and fans, Lane, after suffering from the disease for 21 years, died at 51.

 


 

en nog een song: 

 


Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal juist Gene (en goed je hier weer te zien hoor  :) )

 

Ja, met zo'n naam moet er wel een straat naar je vernoemd worden hè   :D

Misschien wat vergezocht, maar als lid van the (small) Faces  was hij natuurlijk  "a face in the crowd" .

 

btw Lekker hè, zo'n luie zondag (-middag), helemaal mijn idee!

 

Gaan we nu naar jou voor een volgende...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus, ben er even tussenuit geweest wegens het overlijden van moeder vorige week. En aangezien de meesten van jullie gelijkaardige ervaringen gehad hebben in het recente verleden zullen jullie wel begrijpen dat er dan drukke , lange en vermoeiende dagen op volgen. 

Voor volgende opdracht moet je gewoon de plas over: iedereen kent daar dit gebouw en de koppeling aan een misdaad ...welke ? 

 

post-41082-0-38306700-1384207626_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Truus, ik weet dat ook jij niet gespaard gebleven zijt, evenmin als Crazy Sat: het zit blijkbaar in onze groep dit jaar.

Maar hou me een beetje in de gaten, want ik doe blijkbaar domme dingen met dit spel. dus nu een -hopelijk betere- opgave:

 

Dit plaatsje of gebouwencomplex kwam onlangs nog eens in de krant, toch kennen we het ook van o.a. een bekende film: waar zijn we ? 

post-41082-0-67874800-1384208962_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...