Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Crazy Sat: ik zit lelijk in de knoop:

ik heb C.D., de vader, ook Haagse Jazz Club, en de man die dat laatste koppelde aan het radioprogramma.

maar dan de link naar de muziek uit de jaren van de Cats... ik kom er niet uit...

Waar zitten de jazz-liefhebbers, want daar is het te zoeken volgens mij....

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


maar dan de link naar de muziek uit de jaren van de Cats... ik kom er niet uit...

 

Gene , ik heb enkel vermeld : voor een volgende mogen jullie denken aan de periode van The Cats ( ongeveer ).

Dus een link met de Cats is er niet , enkel dat je moest denken aan de periode dat deze groep actief was , dus ik dacht laat 60 en begin 70.

Ik geef je mee dat het gaat om het jaar 1972.

 

 

Ik kom tot Hans Dulfer en Theo Loevendie.

Misschien het Theo Loevendie Consort. Maar dat kan ik weer niet linken aan een "voetbal uitslag" .

 

Rene , alles klopt als een bus !  In de media werd de dag nadien het optreden vergeleken met een "voetbal uitslag" , gewoonweg omwille van het feit dat het Theo Loevendie Consort bestond uit zeven muzikanten en dit in aanwezigheid van slechts vijf betalende personen.

 

Misschien kunnen jullie het hier vinden

 

Volg even de link van Truus en jullie komen wel bij die zaal uit waar dit ooit gebeurde. ;)

 

Bij wiki gaan jullie het ditmaal niet vinden , enkel via enkele blogs.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden. De Veste, Keizersdijk 16 in Goes.

Er zit nu onder andere een postkantoor en een boekhandel.

Ik heb goede herinneringen aan concerten van het Consort.

Jammer dat Theo Loevendie naar de geschreven muziek is gegaan.( Hij denkt daar zelf heel anders over :) )

post-32970-0-23348100-1385027519_thumb.jpg

aangepast door ReneBee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , alles correct Rene.

 

Is het hervormd jeugdcentrum "De Veste"" in Goes, nu boekhandel De Koperen Tuin , Keizerdijk 16 .

 

Was een optreden van 15 oktober 1971 met het Theo Loevendie Consort. De zeven , toch grote namen , waren :

 

Theo Loevendie
Hans Dulfer
Willem van Manen
Gijs Hendriks
Leo Cuypers
Martin van Duynhoven
Maarten Altena

 

Dus met hun zeven en slechts vijf betalende toeschouwers. En toch was het een prachtig optreden dat die mannen daar hadden neergezet vandaar als krantenkop : "Loevendie wint in Goes met 7-5"

 

Tja , het jonge geweld van toen ging in die tijd voor héél iets anders hé. :grin:

 

Hier ook een blog van keep (it) swinging met alle nodige info , lees gerust eens door , vond ik heel interessant .

 

http://keepswinging.blogspot.be/2011_10_01_archive.html

 

Aan jou Rene voor een volgende...

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een "trein" en een "plaats" : dat kan alleen een ramp ( of een kaping) betekenen:

 

De treinramp bij Harmelen vond plaats op maandag 8 januari 1962 om 9.19 uur nabij het Utrechtse dorp Harmelen gelegen aan de spoorlijn Utrecht - Rotterdam. Bij de botsing tussen twee reizigerstreinen vielen 93 doden en 52 gewonden, waarmee dit de grootste treinramp uit degeschiedenis van de spoorwegen in Nederland is.

 

Hier dus: http://goo.gl/maps/eTVq5

 

ps: bij de vorige opdracht zat ik op het spoor van Michiel de Ruyter, en dat liep dus .... dood .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal goed Gene.

Ik zat toendertijd in De Meern op school en ik kan me de sirenes van de ambulances nog goed herinneren.

 

Bij het zoeken naar De Veste kwam ik ergens een losse vermelding van Theo Loevendie als presentator tegen, vandaar dat ik die richting op gegaan ben, ook vanwege Candy Dulfer. Papa Hans heeft veel met Loevendie gespeeld.

 

Jij weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de vorige opdracht had Crazy Sat ons een voetbaluitslag van 7- 5 voorgeschoteld.

Ik ga in dezelfde trend verder , maar in dit geval is de stand : 500 - 1 

en dat heeft te maken met dit gebouw , en dus de gekende vragen: waar, wat, wie ? 

post-41082-0-80923300-1385049623_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...