Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Omdat je ons nu een mooi Sinterklaas geschenk wil geven Truus , even tussen het feedhunten door.

 

Je hint brengen me bij Carlos Santana met een laat "geschenk" dat hij ons heeft gebracht. Maria Maria....

 

Zondag is het de onbevlekte ontvangenis van Maria , maar zal wel niet voor jou zijn want ik dacht dat je maagdelijkheid reeds werd geschonden. :grin:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_Santana

 

Carlos recently opened a chain of upscale Mexican restaurants called "Maria Maria". It is a combined effort with Chef Roberto Santibañez. They are located in Tempe, Arizona; Mill Valley (now closed); Walnut Creek, Danville, San Diego, California; Austin, Texas; and Boca Raton, Florida.



http://www.themenupage.com/restaurant/Maria-Maria---Inspired-Mexican-Cuisine/120/0

Maria Maria - Inspired Mexican Cuisine
1470 North Broadway
Walnut Creek, CA 94596

 

 

Straks komen de kleinkinderen ( na school ) om de resultaat van het bezoek van de lieve Sint te komen aanschouwen en uiteraard mee te nemen , wordt dus eventjes wachten voor een nieuwe.... :)

 

Alvast deze meegeven.

 

http://www.youtube.com/watch?v=nPLV7lGbmT4

post-37533-0-75999100-1386342796_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag is het de onbevlekte ontvangenis van Maria , maar zal wel niet voor jou zijn want ik dacht dat je maagdelijkheid reeds werd geschonden. 

 

Gelukkig wel, anders had ik al heel wat moeten missen in m'n leven. Vrouwen houden natuurlijk net zo goed van seks   ;)

 

Je antwoord is uiteraard helemaal goed, mooi gevonden !

Kijk maar even hoor, wanneer je een nieuwe kunt plaatsen. Doe rustig aan, geniet eerst van je kleinkinderen en hun mooie verhalen.  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussen festiviteiten door....

 

Waar kun je hier altijd uit de bol gaan... in Poperinge noemen we dat  "'t zwin deur de bjêten joagn" . :)

 

hint : gebruik gewoon de hints van de vorige opgave , uitgezonderd de "Santana en Maria"  hints.

post-37533-0-44636100-1386356244_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : Als je hier buiten komt zal je misschien wel wat medische hulp kunnen gebruiken. ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=GZIeWxf3g_4

 

Sorry , maar met Mozilla Firefox (25.0.1) lukt het mij nog altijd niet om deze youtube link in een video venster te krijgen.

 

Als er iemand een oplossing weet , graag... :cry:

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

hint : gebruik gewoon de hints van de vorige opgave , uitgezonderd de "Santana en Maria"  hints.

 

 

Ook deze persoon zit in de muziek business. Het gebouw is vernoemd naar een song van een bekende groep waarvan hij ooit deel uitmaakte.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : We gaan Sinterklaas even uitwuiven met een filmfragment.

 

 

post-37533-0-67920300-1386368813_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : Op deze plaats trof je dit soort schoolbussen aan.

 

 

post-37533-0-51732200-1386411158_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet enkele uurtjes de deur uit. Dus nog even deze :

 

De band waarvan dit lid ooit deel uitmaakte is heel bekend.

 

Op deze plaats kun je ook eerst een lekker stukje eten en daarna een optreden meepikken ( soms van de eigenaar zelf ) en later uit de bol gaan met enkele cervezas of een lekkere .....

 

 

 

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat: het toeval heeft me een beetje geholpen en zo vond ik deze plaats:

http://goo.gl/maps/8xCR7

en daar is dit gevestigd:

Cabo Wabo Cantina

en deze man weet er meer van:

 

Samuel Roy "SammyHagar (born October 13, 1947),[1] also known as The Red Rocker,[2] is an American rock vocalist, guitarist, songwriter and musician. Hagar came to prominence in the 1970s with the hard rock band Montrose. He enjoyed huge commercial success when he replaced David Lee Roth as the lead singer of Van Halen in 1985, but left the band in 1996. He returned to the band for a 2 year reunion from 2003 to 2005.

 

en dit:

 he founded the Cabo Wabo Tequila brand and restaurant chain, as well as Sammy's Beach Bar Rum.

en ook dit:

Sammy Hagar has sold his remaining stake in Cabo Wabo Tequila to Compari, the company that 80% of of it in 2008. Hagar still ownes the Cabo Wabo Cantinas.

Read more: http://www.vhnd.com/2010/08/05/sammy-hagar-sells-remaining-stake-in-cabo-wabo-tequila/#ixzz2mnhkuCH3

 

Als ik alles goed aan mekaar geplakt heb zou dit antwoord moeten volstaan, anders hoor ik het wel...

 

ps: de Titanic heb ik niet teruggevonden...

post-41082-0-26774700-1386427656_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk alles correct Gene , mooi gevonden !  Ik moet toegeven ik had het niet gemakkelijk gemaakt.  :)

 

Eventjes wat beter uitleggen.

 

 

 
In May, 2007 it was announced that Hagar would sell an 80% interest in Cabo Wabo Tequila to Gruppo Campari, the world's sixth-largest spirits company, for $80 million. Skyy Spirits of San Francisco, a vodka producer and subsidiary of Milan's Gruppo Campari, planned to market Cabo Wabo globally, with continued participation by Hagar. Gerry Ruvo, president and chief executive of Skyy Spirits, said, "Sammy has done a fantastic job building the brand, so we are going to obviously spend time with him and work with him to continue our efforts to take the brand to an even larger level, both here in the U.S. and, more important, globally." Ruvo said Great Britain, Spain, Australia, Southeast Asia, Japan, Germany and Italy are considered key expansion markets for Tequila
 
Dus hier de eerste hint met Spirit in the Sky , wel niet gemakkelijk om te starten , maar ja alle begin is moeilijk hé.
 
 
"Cabo Wabo" was a reference to the band's, particularly Hagar's, love of the Mexican resort town of Cabo San Lucas. In April 1990, the band opened the Cabo Wabo Cantina in the city. However, the venture was soon bought out to be owned by Hagar in its entirety. Hagar later parlayed this into a premium tequila brand sold around the world, Cabo Wabo.His involvement with "Cabo Wabo" ended up becoming a major point of contention between him and the Van Halen brothers; and the song, considered by many to be one of the favorites of the Hagar era, was eventually dropped from Van Halen setlists altogeth
 
Cabo Wabo was een song uit hun album "OU812" uit 1988
 
Die twee hints met die afbeelding waren een verwijzing naar twee albums van de groep Van Halen :
 
Bij het filmframent van de Titanic staat als ondertitel : Vrouwen en kinderen eerst ( bijgeplaatst natuurlijk ) ,  was een verwijzing naar hun album : "Children and Women First" uit 1980.
 
Op de gele schoolbus heb ik het getal  5150 bijgeplaatst , dus een verwijzing naar het album  "5150" uit 1986 en meteen ook het eerste album waarop Sammy Hagar meespeelde als Van Halen lid.
 
Tequila Sunrise was uiteraard gemakkelijker.
 
Maar jij mag verder Gene....
aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor volgende opdracht moet ik enig voorbehoud inbouwen: 

we zoeken de plaats van een gebouw, maar verschillende bronnen situeren het wat meer naar rechts . Toch lijkt me de plaats van de groene pijl de meest correcte ( er is geen streetview ) omdat ik dat via de makelaar waar het pand te koop staat heb gevonden.

Dus daar gaan we:

 

Dit pand was in het verleden de aanzet tot een zeer beruchte geschiedenis. Wat, wie, waar ...?

post-41082-0-43158500-1386442992_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...