Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

nog een hint :

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


voor het slapengaan , droom zacht....

post-37533-0-77336500-1352503802_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint :

post-37533-0-00258400-1352546069_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat ik (nog) niet kon optreden op dit concert van Freddie , hij wist toen nog niet dat ik in de prijzen zou vallen.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=e63eoji1d0I&feature=relmfu

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niemand een idee ?

 

Geef je dan maar een ultime hint om bij weg te smelten. ;)

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gele merkteken is uiteraard de kerk van het dorp. In die twee maanden van haar verblijf daar nam een beroemde artieste daar een topalbum op.

Soms wordt ze wegens haar extravagante,flamboyante en feministische levensstijl wel eens vergeleken met een beroemde Ijslandse en Amerikaanse artieste die ook deze trekjes hebben.

Wie van de drie is het ?

post-37533-0-79212100-1352629156_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu , dit was echt zoeken : de hints deden mij geen enkel belletje rinkelen , ik kreeg er geen lijn in .

Dan maar gezocht op de éne herkenbare aanwijzing : de stacaravans : maar er zijn zoveel caravan-parken in UK .

Uiteindelijk was het toch de laatste hint : de kerk : die had ik steeds voor een hoeve of klein kasteeltje gehouden en dus ook mijn zoektermen daarop ingetseld .

Dit dus :

Let England Shake is the eighth studio album by English alternative rock musician PJ Harvey, released on 11 February 2011 by Island Records. Work on it began around the time of White Chalk's release in 2007, though it is a departure from the piano-driven introspection of that album. The album was written over a period of two-and-a-half years, and recorded in a five-week period at a church in Dorset in April and May 2010.

Hier dus : http://goo.gl/maps/dPXNZ

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledig correct Gene, idd. de hints waren misschien iets wat moeilijker dan anders , maar wat wil je met een artieste als PJ Harvey. :) Ik heb die zelf nog aan het werk gezien en werkelijk die is fenomenaal !!!

 

Let England Shake (2011)

 

http://en.wikipedia....t_England_Shake

 

Trouwens , prachtige streek . Heb reeds meerdere malen "South West England" bezocht , maar Dorset is gewoon geweldig. !!!

 

Nu de uitleg naar de hints ( voor Don ) :

 

PJ Harvey houd er ook een filmcarrière op na. In 1998 vertolkte ze de rol van Maria Magdalena (gebaseerd op Mary Magdalene) in "The Book of Life", een film van Hal Hartley.

Schijnbaar was ze niet alleen een zeer goede vriendin maar had ook romantische avontuurtjes met artiest en acteur Vincent Gallo.

Het "red dress" kleedje , Dress was haar debuut single van haar eerste album "Dry" (1992).

Alhoewel haar artiestennaam PJ Harley is , noemt ze officieël Polly Jean Harvey en wordt ook zo door iedereen aangesproken , dus Polly (Connie Booth) van Fawlty Towers als hint.

Freddie Mercury met de vermelding van "prijzen" verwijst naar de Mercury Prize (Awarded for best album from the United Kingdom and Ireland) , ze won dit in 2001 met " Stories from the City, Stories from the Sea" en in 2011 met "Let England Shake" , dus het album hier opgenomen. Haar album deed hier zelfs beter dan "21" van Adele !

Nick Cave had een jarenlange relatie met PJ Harvey , hij schreef speciaal deze song "Into My Arms" voor haar ( van het album "The Boatman's Call in 1997 ).

Op de foto "wie van de drie" staat Ponny ( links ) bij Björk en Tori Amos.

 

Als je het antwoord weet zijn de hints altijd beter te begrijpen natuurlijk. ;)

 

Een toemaatje van de prachtige CD ( gewoon binnenhalen) , en dan aan jou de eer....

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even nog wat toelichten voor Gene :

 

Uiteindelijk was het toch de laatste hint : de kerk : die had ik steeds voor een hoeve of klein kasteeltje gehouden en dus ook mijn zoektermen daarop ingetseld

 

Ik woon dicht bij Calais , heb dus al regelmatig de oversteek gemaakt naar Dover. Wat wel opmerkelijk is voor Kent,Dorset,e.a. is dat de kerk praktisch nooit in het centrum van de dorpjes ligt ( zoals bij ons) . De kerk ligt altijd zo een goeie 100 meter van de kern van het dorp. Als je goed inzoemt op het plaatje zie je bij "dit gebouw" ook wat strukturen die duiden op een begraafplaats. Ik dacht dus dat jullie onmiddellijk doorhadden dat het om een kerk ging.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net bezig om mijn fiets- en wandeltochten voor volgend jaar uit te stippelen .

Ik wil er ook een beetje cultuur inbrengen en heb volgend voorstel uitgetekend .

Maken jullie nog even de handleiding met een beschrijving wat er op de plaatsen A , B en C te zien is . Met dank .

post-41082-0-61696700-1352654465_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...