Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Tja, soms lukt het allemaal net niet, en probeer dan maar eens om Vicky Leandros te koppelen aan Keith Richards.

Maar de Italian Job bracht soelaas ...

Het album:

 Back on the Streets is an album by British blues-rock guitarist Gary Moore, released in 1978, and his first authentic solo record.

De cover-foto: 

. On the album's sleeve, Moore is depicted leaving notorious prison Wormwood Scrubs .

En Kieth wist er dit over te vertellen na een verblijf in deze instelling:

"First off, neither the accommodations nor the fashion suited me at all. I like a little more room, I like the john to be in a separate area, and I hate to be woken up. The food's awful, the wine list is terribly limited and the library is abysmal."

 

En de place to be is here: http://goo.gl/maps/XHHhi

Du Cane Road
London W12 0AE, United Kingdom

post-41082-0-91212100-1388848227_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben al heel wat gewone en ongewone plaatsen opgezocht om album-foto's te achterhalen, maar de volgende opdracht is waarschijnlijk wel de meest absurde plek om een album-foto te nemen. Wie, waar en welk album ? 

ps: het kan dus ook een paar meter meer naar links of rechts zijn ... ;)

post-41082-0-11343900-1388864674_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

El Mirage Lake

http://en.wikipedia.org/wiki/El_Mirage_Lake


Het album : Ry Cooder (album)

http://en.wikipedia.org/wiki/Ry_Cooder_%28album%29

Was hier in het weekend ontzettend druk , dus weinig tijd gehad om te volgen. Heb nog geen tijd gehad om al mijn emails te beantwoorden , wordt eventjes wachten voor sommigen maar het komt wel. ;)
Na die hint : Do,Re,Mi & Woody Guthrie was ik gisteren hier terecht gekomen . Heb er vandaag een droge keel van gekregen... :grin:

 

 

Heeft niets met deze opdracht te maken , maar deze knappe video clip werd hier ( gedeeltelijk ) opgenomen.

 

post-37533-0-15665400-1389017755_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat: niets op aan te merken: correcte plaats en album. Jij mag verder.

 

Nog even de hint verklaren" Only Hope" : 

"Only Hope" is a Switchfoot song written by Jon Foreman for their 1999 album New Way to Be Human. It is also featured prominently in one of the scenes of the 2002 film A Walk to Remember.

en Jon Foreman en Gene Hackman zijn beide afkomstig uit: San Bernadino county, Ca, de plaats van El Mirage Lake.. 

 

Maar laten we de -jonge versie van- man zelf aan het woord laten:

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar laten we de -jonge versie van- man zelf aan het woord laten:

 

Uiteraard , ere wie ere toekomt . Is een geweldige artiest , mooie muziek.

 

 

beide afkomstig uit: San Bernadino county, Ca, de plaats van El Mirage Lake.

 

Ja, had ik opgemerkt bij de eerste twee hints , mijn valiezen stonden al klaar richting California maar toen kwam die hint van "Southern" California . Daar twijfelde ik dan even....

 

 

OK, een nieuwe :

 

Jullie krijgen twee plaatjes voorgeschoteld.

 

Op het eerste plaatje zie je een stadje , nu ja met nog geen 300 inwoners . Normaal niets speciaals te zien hier maar ooit was het de woonplaats van twee bekende personen.

 

Op het tweede plaatje zie je een huis , ooit diende het als filmlocatie.

 

Er is een link tussen het eerste en het tweede plaatje.

 

Suc6 !

post-37533-0-39573200-1389028229_thumb.jpg

post-37533-0-31938200-1389028242_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet jullie wel wat bijkomende info geven om te starten.

 

De stem van één van die bekende personen kun je door je speakers laten knallen. De andere bekende persoon heeft ons allen reeds vele uren filmgenot geschonken.

 

Dus jullie kunnen twee kanten op.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...