Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Pech Truus, we zijn keihard in dit spel  :cry: , ik laat de opdracht dus nog open.

Hint:

zoek de oplossing (nog)-niet op wiki: ik vond het in een engelstalige krant, later ook nog in een belgische, en het heeft inderdaad veel te maken met wat je op het dak kan zien, tenminste vanaf een bepaalde hoogte, want vanaf de grond zal het niet meevallen....

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gene, ik durf nu al wel met zekerheid te stellen, dat gisteren één van m'n minst slimme dagen van 2014 was... :huh:

 

Je hints zullen ongetwijfeld hierheen verwijzen (en idd, zeker de moeite waard!):

 

The Roof Of The Forum Is Now A Giant Spinning Eagles Record

 

If you're flying over the Inglewood Forum today, look down and be amazed/horrified by the 407-foot vinyl record of "Hotel California" spinning at 17 mph (no word on how many rpm) on top of the venue.

 

http://la.curbed.com/archives/2014/01/the_roof_of_the_forum_is_now_a_giant_spinning_eagles_record.php

 

Hier kan je zien hoe het allemaal tot stand kwam :

 

 

En omdat naar mijn mening de song Hotel California net zo stuk is gedraaid als jouw Stairway to Heaven, heb ik voor deze mooie song van het album gekozen :

 

http://youtu.be/ekytTpFy96o

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Truus,

een LP van 124 meter doorsnede, op het dak , en het ding draait nog rond ook ( 17 mph) ... al komt er wel geen geluid uit. Maar daar zorgen de jongens binnen in de zaal wel voor.

Mooi nummer trouwens heb je uitgekozen en met dat :

quote:

"gisteren één van m'n minst slimme dagen van 2014 was"

unquote,

dat komt allemaal nog wel goed hoor, 't zijn die eerste honderd jaar die het moeilijkst zijn, daarna volgt beterschap... :D 

Jij mag verder...

 

post-41082-0-84380000-1389603446_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

't zijn die eerste honderd jaar die het moeilijkst zijn, daarna volgt beterschap...

 

Ja, eenmaal onder de groene zoden zal 't zeker eenvoudiger zijn..  :grin:

Ach, dan worstel ik liever nog even verder.

 

De volgende dan maar, het betreft hier een filmlocatie.

Uiteraard met de vragen, waar en welke film ?

post-62319-0-23859000-1389610387_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht aan :

 

31 Natchez Street, Seaside, Florida

The Truman Show House

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Truman_Show

 

 

Ga nu eerst hapje eten , verdere uitleg straks. :) Zoals Jim zou zeggen "The Nature Calls...."

post-37533-0-57385000-1389721273_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog eventjes bezoek , maar vlug de uitleg hoe ik hieraan kom.

 

Shirley Bassey & Jim Carrey brachten me gewoon bij de Truman Show.

In combinatie met Big Brother kwam ik hier terecht.

In 2008, Popular Mechanics named The Truman Show as one of the 10 most prophetic science fiction films. Journalist Erik Sofge argued that the story reflects the falseness of reality television. "Truman simply lives, and the show's popularity is its straightforward voyeurism. And, like Big Brother, Survivor, and every other reality show on the air, none of his environment is actually real.

Dan de gewone weg naar film locaties...

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Liar Liar bracht je uiteraard bij Jim Carrey, ;)

Héél mooi gevonden hoor, Crazy Sat. 

 

Ik hou zelf niet zo van al die reality programma's, heb altijd het idee dat de deelnemers veel te veel uit zijn op aandacht. Dus programma's als Big Brother en ook Boer zoekt vrouw, mogen mijn deur voorbij gaan. Maar the Truman Show vond ik toch wel een hele mooie en vooral aandoenlijke film.

 

Geniet nog van je bezoek Crazy Sat, en dan zien we daarna wel weer wat jij voor ons in petto hebt   :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een volgende geef ik de eer aan iemand anders.

 

Ik verdwijn even van het toneel bij dit spel. Ik sla een andere weg in en ik neem terug de draad op met een activiteit die ik een vijftiental jaren geleden heb stopgezet. Het is een activiteit die mij terug in het sportieve en sociale leven zal brengen . Ik heb dit in het verleden heel lang en graag gedaan en ik voel dat ik nood heb aan een nieuwe uitdaging.

 

Beschouw het heus niet als een definitief afscheid want ik kom zeker nog wel even om de hoek kijken hoe het gaat met jullie.

 

Verder zal ik wel nog opduiken bij de "Feedhunters" wat trouwens nog altijd mijn hobby zal blijven.

 

Hou jullie haaks. :)

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Ik dacht aan dit:

 

Shot entirely on location in Tehran, MY TEHRAN FOR SALE tells the story of modern day Iranian youth struggling for cultural freedom. It brings to the screen never before seen images of modern urban Iran, and reveals how young Iranian people live behind closed doors.

 

 

en dus hier: http://goo.gl/maps/JpSLk

 

 

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...