Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

De film is niet correct, maar ja... Met 1 hintje de film goed hebben zou ook raar zijn.

 

Ik bedoelde de film A Separation, waarin pa en ma het oneens zijn over de toekomst van hun kind. Het land verlaten en haar een kans geven op goed onderwijs en dus toekomst of blijven om de (schoon)vader te verzorgen.

 

Uiteraard is de locatie, Teheran, wel goed, zonder twijfel. Dus volgens mij ben jij dan aan de beurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het valt wel op dat als er al een film in Teheran ( of Iran ) gedraaid wordt, het onderwerp van de film nogal gelijkaardig is.  

Tenzij het gaat over de gijzeling van het amerikaans ambassade-personeel, maar die zal je moeilijk in Iran zelf kunnen draaien vermoed ik.

Voo volgende opdracht hoef je niet zo ver te vliegen...

Wat zoeken we op deze plek ? 

post-41082-0-89418100-1407527399_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua film denk ik dan Free Willy, maar de locatie lijkt niet te stroken.

 

Reho: de hints hebben onderling niets met elkaar te maken, maar ze hebben wel allemaal een link naar de gezochte plaats,

net zoals deze: 

 

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat deze topic weer nieuwe adem werd ingeblazen , kan ik enkel toejuichen. :)

 

Voor reho , met de orca en Free Willy vind ik ook geen verband ( of ik zie iets over het hoofd ). Maar Gene zal wel een mooie uitleg hiervoor klaar hebben.

 

Heb intussen de plaats gevonden , maar vandaag heb ik bezoek , kan dus geen nieuwe posten , maar ik ik zou me toespitsen op : wie zei er alweer " 't kan verkeren".... en denk voor de plaats aan de "songname". Mooi nummer van Bill trouwens.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect Reho,

die hints met "orka" en "filmlocatie" hebben je misschien wel even op het verkeerde been gezet,

maar Free Willy had geen baby-orka dacht ik :D .

Crazy Sat, voor Bill Withers mag je me altijd wakker maken.

Reho mag verder, ik geniet nog even verder van deze mooie song:

 

 

 

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...