Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

We gaan toch niet lui worden Truus ?

 

 

Oops, daar lijkt het wel op hè? Ik heb een voorgevoel dat ik ook een bron de prullenbak in kan doen.. :D

Knap gevonden hoor

 

Tja, kan er verder weinig aan toevoegen, behalve dan dat jij weer verder mag..

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou dan zal deze hint ook wel niet helpen.

 

Trouwens hoe doen jullie het trouwens, ik plaats eerst een opdracht, en dan verdiep ik me dan in de hints.

 

@ Truus, jouw hint bij de laatse opdracht heb ik niet nodig gehad, wat was je achterliggende gedachte voor deze hint ?

 

Salu2, D.Quijote

post-33726-0-06987300-1353356961_thumb.jpg

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Don, dat verschilt bij mij per keer, ligt een beetje aan hoeveel tijd ik heb gehad om een opdracht voor te bereiden.

Mijn laatste opdracht bijv. heb ik heel snel geplaatst en dan bedenk ik ook vaak gaande weg de hints (kijk vaak wel eerst even of er wat info op Wiki te vinden is).

De hint was trouwens een afbeelding van een stadsmarkering, gemaakt door de Amerikaanse architect John Hejduk. En hij heeft tevens het gebouw, Wall House 2, ontworpen.

 

Je hints helpen vast! Persoonlijk vind ik het altijd weer een uitdaging om te proberen uit te zoeken wat iemands gedachtengang is.

(waarom iemand een bepaalde hint plaatst)

En of ik het antwoord daardoor nou vind of niet, maakt me niet uit, het zoeken vind ik al heel leuk ;)

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ,

ik weet niet wat jullie uit de hints afleiden , het beste dat ik bereik is :

Locomotive = locomotion (?)

Fat man on bike = Fats Domino

Album : Locomotion

maar met het album-cover kom ik er nog niet uit , tenzij er meerdere covers zijn .

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Don

een roze en zwart varken er nog bij : geen probleem : alles duidelijk nu :D

 

Ik heb ook nog niet echt een idee welke kant ik het precies moet zoeken. Ik ben gisteren kris-kras over het web gesurfd, :cry:

maar vraag mij nu af, met de voor mij nieuwe hints, of ik niet verder had moeten doorborduren op 'train".

Helaas vandaag geen tijd om te zoeken, als ik terug ben zal het al wel opgelost zijn.

Ik ben benieuwd wie van jullie het op zal lossen...

Kom op jongens, veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hints zullen wel duidelijk worden als je het antwoord weet. Sommige van de hints slaan op de band en andere op de hoes van de L.P. en sommige op de locatie. Bij de 1ste google earth foto zie je wat er gebeurd is, maar daar is niet de foto genomen van de hoes.

 

Salu2, D.Quijote

aangepast door D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steam World Museum

Museu Mundo a Vapor

 

Canela (Brazil)

 

Mr. Big - (album) Lean into It

 

Even wachten Don, we vullen nog aan....

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lean into It is the second studio album by the American rock supergroup Mr. Big, released in 1991

The cover image is a picture from a train accident that occurred on October 22, 1895 in Gare Montparnasse station in Paris, France

 

http://en.wikipedia....ki/Lean_Into_It

 

Montparnasse derailment

 

The train was outside the station for several days and a number of photographs taken, such as those attributed to Studio Lévy and Sons, L. Mercier,and Henri Roger-Viollet.The Lévy and Sons photograph is out of copyright and is used as the cover page in the book An Introduction to Error Analysis by John Taylor and on the front cover of American hard rock band Mr. Big's 1991 album, Lean into It.

 

Trains crashing through station walls appear in films such as Silver Streak, the novel The Invention of Hugo Cabret and its film adaptation, Hugo.It is referenced[clarification needed] in in the television series Thomas and Friends in "A Better View For Gordon" and depicted in the comic book The Extraordinary Adventures of Adèle Blanc-Sec.

 

A replica of the locomotive outside the station has been built outside the Mundo a Vapor ("Steam World") museum theme park in Canela, Brazil

 

 

http://en.wikipedia....asse_derailment

 

 

http://www.trivago.c...a-vapor-2191428

post-37533-0-37146700-1353405479_thumb.gif

post-37533-0-51790000-1353405501_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...