Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Rose Hill Cemetery (Macon, Georgia)

 

http://en.wikipedia....Macon,_Georgia)

 

The Allman Brothers Band (album)

 

April 1969 the Allman Brothers Band moved from Jacksonville, Florida to Macon, Georgia. They first rented a house at 309 College Street. The front album cover photo was taken at the entrance of the College House (now owned by Mercer University) right next door at 315 College Street. The back cover photo of the album was taken at the Bond Tomb at Rose Hill Cemetery located at 1091 Riverside Drive in Macon.

 

 

http://en.wikipedia....rs_Band_(album)

 

 

Ik denk Gene dat je de mosterd van hier heb gehaald. ;)

 

http://www.duaneallman.info/macon.htm

post-37533-0-10650000-1353809901_thumb.gif

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat : alles -uiteraard - weer perfect .

Mijn mosterdpot was toch anders , ik hou het voorlopig nog maar even voor mij , je weet maar nooit :P , misschien lukt het ooit nog wel eens ...

En inderdaad , met de bijgevoegde links kan je ook de twee graven vinden van de bandleden die verongelukten met de moto : Duane Allman en Berry Oakley , beiden begraven op het kerkhof waar ook de coverfoto (back side) van hun album The Allman Brothers Band genomen was .

 

Hint 1 was de cover foto van het toch wel zeer bekende Layla-album van Derek and the Domino's , waar een niet-bandlid even ging meespelen : Duane Allman ..

Nog een aanvulling Elisabeth Reed ligt daar ook begraven :

She is distinguished as being the inspiration for the Allman Brothers Band song, "In Memory of Elizabeth Reed"

 

Je zou haast denken dat het kerkhof het centrum van hun leven was ...

 

.Ben al tevereden dat de opdracht een een 12-tal uur heeft standgehouden , ik boek winst :D

 

Jij mag weer verder ...

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover was ik allemaal gekomen Gene , alleen heeft Bo Derek mij ook wat geholpen. Als ik mij goed herinner zou zij eerst de rol van het Bond meisje hebben gekregen van de Bond film "A View to a Kill (1985) maar het werd uiteindelijk Tanya Roberts. Dus een album cover + Bond monument kan ook helpen. ;)

________________________________________________________________________________________________________

 

Voor de volgende , niet moeilijk doen , het is zondag.

Misschien is die reeds gepasseerd , kan best zijn, dus op hoop van zegen. :)

 

Waar is deze plaats gelegen en voor welke album diende het als front cover ( + naam uitvoerders )

post-37533-0-29420900-1353840404_thumb.gif

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint:

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint :

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die laatste hint was voldoende , uit de vorige kon je al afleiden dat het ergens een station moest zijn ( nummer was geschreven in een station )

met de tweede hint komt Crosby in zicht , en dan zijn we rond : 94451451

51 West St., Manassas, Virginia

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles correct !

 

Manassas (Amtrak station)

 

The cover of the Manassas double album, released in 1972 by the Chris Hillman and Stephen Stills band of the same name, showed the musicians standing on the north end of the then-Southern Railway depot.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Manassas_%28Amtrak_station%29

 

Aan jou ....

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de volgende opdracht gaan we even terug in de tijd .

Op het plaatje twee huizen met groene pijltjes :

- in het ene woonde een bekend iemand uit de filmwereld ,

- zijn buren waren minder bekend maar zorgden later wel voor vuurwerk met als gevolg dat de eerste moest verhuizen .

Waar zijn we , over wie hebben we het en wat was er gebeurd ?

post-41082-0-92912100-1353868356_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...