Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Even een vraagje tussendoor.

 

Ik slag er niet meer in om de you tube filmpjes op het scherm te plaatsen met een miniatuur zoals de laatste van Truus. Vroeger kon ik dit wel.

Ik maak gebruik van "Gebruik volledige editor" en plak daarin de link van you tube in het adres linksboven in het browser. Echter krijg ik altijd een gewone link zoals in mijn post hierboven.

Iemand een oplossing ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja DeBeek , zo is dat .

Gaat bij mij niet meer , ik zie enkel de link staan. Misschien iets gebeurd bij instellingen. Zal even moeten zien.

 

 

Een hint dan maar.

Ik denk dat je dit album wel bij iedere muziekliefhebber ergens in de kast zal vinden ( zou toch moeten).

post-37533-0-81738100-1354387446_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat : ik gebruik het link-coontje niet meer : ik plak de you-tube url gewoon in de tekst en tot heden werkt dat perfect .

 

ja, zo doe ik dat ook. Ik gebruik dan trouwens niet de "volledige editor".

maar ja, als je dat altijd zo hebt gedaan, dan is het wel raar dat het ineens niet meer werkt. (net zo raar als dat mijn "haakje sluiten" ineens mist..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je dit album wel bij iedere muziekliefhebber ergens in de kast zal vinden ( zou toch moeten).

 

Mij lukt de laaste tijd niets meer : kan zelfs dit album niet vinden met toch erg duidelijke zoekwoorden als : pc screen envelope ...

en het staat ook niet in mijn kast :whistle:

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is terug gelukt ! Thanks. :)

 

@ Gene : bij de bestandsnaam staat mail , komt dit bericht nooit op jouw PC scherm ?

 

 

Maar een hint als beloning. Gewoon even doordenken bij de hints , ze sturen je naar een nummer van dit album. Som onrechtstreeks soms rechtstreeks.

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint :

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://goo.gl/maps/6kbZp

 

http://en.wikipedia....ole_King_album)

 

The picture used for the cover of Tapestry, according to Jim McCrary, the photographer who captured King, was taken at a Laurel Canyon house where King lived on Wonderland Ave., not her house at 8815 Appian Way in Laurel Canyon, California. It shows her sitting near old Indian print curtains and holding a tapestry she hand stitched herself. Also in the picture is her cat Telemachus

post-62319-0-70589600-1354404611_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard correct Truus !

 

Carol King werd geboren in Manhattan maar groeide op in Brooklyn ( ze staat trouwens mooi op het lijstje "List people from Brooklyn, New York".

 

"Anyone At All" hoor je in de film "You've Got Mail" ( met een sublieme Tom Hanks en Meg Ryan ) en staat op het gelijknamige soundtrack album.

Earthquake moest je naar "I Feel the Earth Move" brengen en "Too Little Too Late" verwees uiteraard naar ""It's Too Late" .

 

 

Verduiveld moeilijk ook hints te bedenken van zo een bekende artieste en een dito album.

 

Ik denk dat mijn gedachte dat iedere muziekliefhebber dit album in huis heeft wel zal kloppen. ;)

 

Aan jou voor een nieuwe.

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad toevallig @Don :)

Zal ik dan de enige zijn hier, die haar niet kent....

Ik was de naam al eerder tegengekomen, na de Brooklyn hint, maar ik dacht toen : zij kan het vast niet zijn, want we zoeken een bekend persoon...

Dus nee sorry, maar haar album zal je bij mij niet aantreffen :D

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik heb gisteren in de archieven van dit spel gezocht, maar kon niets over de volgende opdracht vinden.

Ik mag dus hopen dat 'ie nog niet geweest is....

 

Het gaat om de straat die de rode lijn aangeeft. Waar kennen we deze straat van?

De hint is "muziek"

post-62319-0-94756800-1354439569_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...