Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Afgesproken Truus , en we nemen Crazy Sat mee , anders lopen we toch maar verloren in New York ...hij kent daar ieder plekje .

Aangezien ik niet zo'n Meg Ryan fan ben hou ik het dus op de versie van de jaren '40 , waarschijnlijk rond kerstmis toch wel ergens te zoien op tv .

Jij mag weer verder ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

en we nemen Crazy Sat mee , anders lopen we toch maar verloren in New York ...hij kent daar ieder plekje .

uiteraard, en Don ook :) , maar wel op jouw uitnodiging (van je opdracht) natuurlijk :P

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voor de volgende opdracht gaan we weer terug naar Europa, en wel naar Nederland.

3 plaatjes deze keer, alle 3 onderdeel van iets groots, maar wat ?? en waar ??

post-62319-0-97935200-1354485706_thumb.png

post-62319-0-62981200-1354485720_thumb.png

post-62319-0-42736700-1354485737_thumb.png

Geplaatst:

Het is dat ik volgende week geen tijd heb,

.....

om mee te gaan naar New York ? Spijtig , ik had al gereserveerd voor vijf personen en kreeg er 1 gratis bij ... :D

Groeten , Gene.

Geplaatst: (aangepast)

Oei , ik kon niet meer in mijn vorige posting , ik heb wel effe moeten zoeken , de kleuren zijn zo on-nederlands , maar hier :

Hoek van Holland : http://goo.gl/maps/d5npU ; Atlantikwall Museum Badweg 3 3151 Hoek van Holland

en dus toch niet Scheveningen zoals ik eerst dacht .

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Geplaatst:

Ja Gene, dat was idd wat ik bedoelde...

Nou, ik ging gisteren met een gerust hart naar bed, had in ieder geval verwacht dat mijn opdracht de nacht wel door zou komen.

Niet dus... jullie zijn weer 's veel te slim voor mijn opdrachten, zelfs zonder hints opgelost deze keer :tired:

Eerlijk is eerlijk, knap gevonden hoor!!

Mag jij nu weer, ben benieuwd waar we deze keer met z'n allen heen gaan ~~ DeBeek, pak alvast je agenda maar ;)

Geplaatst: (aangepast)

Truus , je opdracht viel wel mee , ik denk dat ondertussen velen onder ons weten dat in Nederland bepaalde delen van google-maps gescrambled zijn ( millitaire , koninklijke eigendommen ) , en dat was nog net zichtbaar op één van de plaatjes : dus daar gaat dan je opdracht hé .

Maar een back to basics opdracht bevalt wel , daarom nog eentje : wat kan jij ( wiki ) vertellen over dit godverlaten plaatsje :

er is geen muzikant geboren of gestorven , er is geen albumcover gemaakt , er is niets behalve dit :

post-41082-0-58032900-1354527702_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Geplaatst:

De afstandhint :

Vertekkend vanuit Brussels Airport ( Zaventem ) staat er bij aankomst zo'n 760 km extra op de teller van de wagen .

Groeten , Gene.

Geplaatst:

Nu even de rollen omkeren : deze cover zou kunnen dienen om de plaats aan te duiden , maar verder heeft het plaatsje niets met muziek , maar wel met "rock" en "cow" te maken .

post-41082-0-26752000-1354548914_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.