Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

in de 2e hint, die iets meer richting persoon ging, zit ook een hele duidelijke (of niet..) verwijzing naar zijn werk ;)

 

Tja , ik dacht aan dit : " De man was trouwens echt super in zijn werk "

maar spoor loopt dood ( pun not intended).

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Truus , ik had je goede raad beter moeten lezen , probleem was dat wiki er niets over zegt .

Dus toch : Christopher Reeve ,

en de opnames voor Rear Window gebeurden hier : http://goo.gl/maps/cTZj0

 

ps1 : voor hint 1 : ik moest wel met mijn neus tegen het scherm om het naamplaatje te kunnen lezen :whistle:

ps2 : het nummer van Oasis is me niet duidelijk , zeker als je de betekenis van de titel natrekt ( pun , weeral , not intended )

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal Gene! Het was inderdaad een moeilijk te volgen spoor, geef ik toe. Maar na al die gemakkelijke,

voorgaande opdrachten van mij, mocht het nu wel wat moeilijker, dacht ik zo :P

 

Bij hint 2 moest je ook al gelijk bij hem uitkomen, "De man was trouwens echt super in zijn werk, ik weet zeker dat je 'm (Clark) kent."

En dat in combinatie met de rolstoel, duidelijk toch?

Morning Glory was een extra hint richting Reeve, een film waarin hij speelde (sorry voor de titel, maar zo heet 'ie toch echt :whistle: )

en moest je eigenlijk ook een beetje aansporen om ander werk van hem te gaan bekijken.

Via Rear Window (een zijdedun draadje...) kwam je dan bij The Burke Rehabilitation Hospital.

 

Rear Window was filmed on location in New York City, at the Burke Rehabiliation Center (where Reeve was being treated) in White Plains, New York.

 

Er was trouwens nog een link, maar dat zou de opdracht wat te gecompliceerd hebben gemaakt, nl dit :

Notable Researcher Jason Carmel, M.D., Ph.D., director of Burke’s Motor Recovery Laboratory: Dr. Carmel’s laboratory focuses on the recovery of motor function after injury to the central nervous system. His research is focused on the corticospinal system, which connects the motor cortex to the spinal cord. He has won several awards to fund his work, including the Christopher & Dana Reeve Foundation

 

En voor hint 1, ja sorry, ik zal de volgende keer op zoek gaan naar vrouwen met wat grotere, ahem, naamplaatjes :grin:

 

Mag jij nu weer verder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je dit bedoelen Gene....

 

 

The Red Caboose Motel & Restaurant

312 Paradise Lane

Ronks, PA 17572

 

 

http://www.redcaboosemotel.com/

 

Vlakbij heb je ook :

 

The National Toy Train Museum

 

http://www.nttmuseum.org/

post-37533-0-67646400-1354740592_thumb.gif

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect Crazy Sat , knap gevonden .

Het Red Caboose Motel is inderdaad een motel waar de kamers bestaan uit antieke wagons . De plaats ligt in Amish Country ( het mp3bestandje ) in Pennsylvania , nabij de stad Lancaster .

En (Burt) Lancaster zat al in de eerste tip ( From here to Eternity ) en in het videofragment speelt hij de treinmachinist ( hij reed echt zelf in de film ) .

Misschien moeten we daar ook maar eens naar toe gaan ...

Maar nu jij eerst weer ...

post-41082-0-02633500-1354743308_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, we starten terug een nieuwe. :)

 

Welk gebouw zie je midden het plaatje.

 

Maar enkele gegevens meegeven :

 

De plaats refereert naar een heel bekende song van een Amerikaanse artiest.

post-37533-0-37902200-1354745314_thumb.gif

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint :

 

Er kwam een film met een bewerking van deze song enkele jaren later. De song en de film hebben dezelfde naam.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...