Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

hint:

post-37533-0-00858900-1354788639_thumb.jpg

  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alles correct Gene.

 

De kalkoen en "Thanksgiving Day" was natuurlijk een ferme hint.

 

Enkel nog vermelden dat Arlo Guthrie ook de hoofdrol speelde in de film. Als je wilt luisteren naar de volledige song dan moet je wel even een twintigtal minuutjes tijd hebben. :)

 

Misschien een hint voor onze lege kerken in de lage Nederlanden , geef met Kerstmis een maaltijd aan de minder behoefden van onze maatschappij , zo dienen die leegstaande gebouwen toch nog voor iets. ;)

 

Aan jou de eer...

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was inderdaad de gebakken kalkoen die me op het goede spoor zette , al moest ik voor alle zekerheid even googelen om te weten hoe een gebakken turk er uitziet ...

Verder maar :

Eenvoudige vraag : wie/wat heb ik onder het groen pijltje verstopt ?

post-41082-0-70312000-1354807485_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect Truus , al krijg ik je link naar de google-map niet geopend , je andere link naar Antoine de Saint-Exupery geeft ook het verhaal en de plaats :

hier dus : Place Bellecour, Lyon, France. : http://goo.gl/maps/VHDGf

 

Lyon ( Lugdunum) was de hoofdstad van Gallië en het logo van Le Petit Prince stond op het vliegtuigje . Logisch want de naam B612 was ook de naam van de planeet waarvan de kleine prins afkomstig was . En dat de schrijver tevens piloot was , omgekomen in WO, was meegenomen .

 

mooi gevonden , jij mag weer verder ...

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik zie nu ook dat de link niet werkt.

Ik heb trouwens deze coördinaten 45° 45' 26.87" N 4° 49' 48.28" E in Google Maps geplakt, gevonden op deze site http://www.panoramio.com/photo/6314563

zal je zien dat het niet helemaal op de juiste plek uitkomt. :/

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Voor de volgende opdracht wil ik jullie graag uitnodigen om mee op reis te gaan. Als we vanmiddag vertrekken zijn we nog ruim op tijd.

Het is zo'n 8 uur vliegen, maar het belooft een gezellig uitje te worden...

Waar gaan we heen?

post-62319-0-77506700-1354879639_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...