Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Gewoon even , om Truus te feliciteren . Alles correct natuurlijk , ik zie dat Sherlock Holmes zijn werk heeft gedaan. :grin:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, laat hint 1 jullie niet de verkeerde kant op leiden.. (vergelijk 'm eens met hint 5 )

Het onderwerp moet al te vinden zijn door gewoon goed naar hint 5 te kijken (denk daarbij vooral ook aan de combinatie in hint 6)

Je hebt dan alleen Google (plus één van de andere aanwijzingen) nog maar nodig voor de juiste locatie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus , dit leek me bijna de ultieme vraag : alles wees duidelijk in de richting van McDonald , maar de plaats was niet te vinden : het zat hem natuurlijk in de hint : "niet de eerste ..".

Deze dus : http://goo.gl/maps/aFeG7

 

The second franchised restaurant was opened at 10207 Lakewood Blvd. at Florence Ave. in Downey, California (at

17px-WMA_button2b.png WikiMiniAtlas

33°56′50″N 118°07′06″W / 33.9471°N 118.1182°W / 33.9471; -118.1182), the same year. As of 2012[update], the Downey restaurant remains the oldest operating McDonald's franchise

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

de sfinx bij Gizeh vlakbij Cairo

er gaat iets mis daar

Sommigen extremen willen de sfinx vernietigen, het is heiligheidsschennis zeggen ze.

---------------------------

De Sfinx van Gizeh is het grootste en bekendste beeld van een sfinx ter wereld. Het staat bij de drie grote piramiden in Gizeh, waarvan de piramide van Cheops de bekendste is. Er bestaan nog veel onduidelijkheden over de sfinx, er zijn dan ook tal van theorieën over het ontstaan en de vorm. Ook zouden er nog ruimten onder de sfinx zijn, die nog niet zijn verkend.

----------------------------------------------

Locatie van Sfinx van Gizeh@29.975267,31.137544

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ik zie het , mijn oplossing is helemaal fout.

brbrbrbrbr

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...