Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Mooi hé , hierboven :D , zeker van hieruit gezien :D

maar eigenlijk wou ik zeggen dat hint twee jullie direct naar de oplossing had kunnen leiden ....

maar geniet rustig verder , 't is nu toch verlof , en buiten is het grijs , nat en koud : buiten is slecht , binnen is beter .... ;)

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect Truus :

alles is terug te vinden in je links , ook dit :

The location was used in a key scene in the German vampire film We Are the Night.

en het gebouw was opgetrokken om de grootste zeppelin te huisvesten : but the airship it was intended to house – the CL160 – was never built. CargoLifter went bankrupt ...

de hints :het nummer was te horen in de film , en de B&W-speakers heten : Zeppelin .

Het had er eigenlijk zo moeten uitzien :

post-41082-0-88383700-1356126518_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het duurde wel even hoor voor ik er vat op kreeg. Ik zat qua locatie eerst helemaal verkeerd en zocht, vanwege één van je hints, in Thailand... :crazy:

 

Voor de nieuwe opdracht wou ik toch nog 's een keer een album cover proberen. Ik heb met de zoekopdracht gekeken of deze eerder is geweest, maar er kwam niets tevoorschijn. Ik ben benieuwd...

 

Dus, wie, wat, waar ? (en ja, de foto geeft al wat info ;) )

post-62319-0-68041900-1356127675_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het duurde wel even hoor voor ik er vat op kreeg. Ik zat qua locatie eerst helemaal verkeerd en zocht, vanwege één van je hints, in Thailand...

 

Gewoon even melden dat ik ook niets snapte van al die hints , totaal verwarrend en ja Truus ik zat ook in Thailand. :cry:

 

Zal me even verdiepen in dat album cover , Lijkt me leuk. :)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...