Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Prima Truus !

 

Het eerste seizoen werd hier opgenomen en is ( was) reeds te zien in België ( bij Prime ) , dacht niet dat Nederland deze serie reeds heeft uitgezonden.

 

info link : http://hookedonhouse...y-house-in-l-a/

 

Aan jou ....

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eigenaardig genoeg herinnerde ik me de beelden van tuimelende mensen , maar wist ik niet dat die eigenlijk achter een kaas holden ...

een mens leert altijd wat .

Ik heb pas morgen een nieuwe , dus nu allemaal slapen ...

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Circus hoorde in mijn jeugd ook tot de kerstsfeer , waar is de tijd..... :)

 

Deze staat in : Ulaanbaatar ( Mongolië )

 

http://maps.google.n...ipedia_nl&hl=nl

 

 

Ik ben er even niet deze namiddag , ga naar de kerstmarkt in Roeselare , dus als iemand zich geroepen voelt voel je vrij om een nieuwe te plaatsen. ;)

post-37533-0-95383500-1356522428_thumb.gif

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het kunnen weten : het woord "cirkus" in de hint was natuurlijk een te duidelijke hint voor deze ervaren spelers , maar ik hoopte op wat aarzeling omdat , zoals je kan merken , er foto's met een blauw dak , en andere met een geel dak zijn . Maar daar trapt C S natuurlijk niet in .

Omdat Crazy Sat nog op de kerstmarkt rondloopt , gooi ik ondertussen maar een volgende blok hout op het vuur :

 

deze plaats : wat... waar ...

post-41082-0-14359200-1356534207_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...