Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Truus , er wonen zoveel superrijken rond het meer van Geneve en Zurich dat het quasi onbegonnen werk is .

Maar in de buurt van het meer van Geneve woont zeker Phill Collins , en als mijn vermoeden juist is ( men is nogal discreet in het vrijgeven van informatie over die celebs ) dan zou hij dus hier moeten wonen : Begnins , Zwitserland : http://goo.gl/maps/RnvG9

't Is een beetje een gok , want ik kan niet direct de hints thuisbrengen ...

edit : en nu is er nog een laatste hint bijgekomen zie ik ...

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

p.s. Het lijkt misschien onbegonnen werk, maar geloof me, het is echt een makkie nu...

 

viel wel mee deze keer :

They bought Sir Jackie Stewart's former house located in Begnins,

 

Voor een volgende opdracht verwijs ik naar 2 januari 2013 . Gelet op het einde-jaar zou een normale opvolging niet mogelijk zijn . Voor alle zoekers : Prettige Eindejaarsfeesten en denk eraan : " Morgen gezond weer op ..." en vanavond : " Dinner for One" niet vergeten ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gene, en dat klopt natuurlijk ook!

Zodra je één van de personen hebt gevonden, is eigenlijk de opdracht al opgelost. Beide wiki's (van beide personen) verwijzen naar

elkaar en naar het huis. Doordat de hints om en om richting de personen gingen, was het idd wat verwarrend.

(En ik weet zeker dat die paar glazen wijn die ik gisteren heb gehad, daar NIETS mee te maken hebben :whistle: )

Dus nogmaals, knap gevonden hoor. :D

Namens mij ook allemaal een bijzonder fijne jaarwisseling !

post-62319-0-90283100-1356949775_thumb.gif

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eventjes de laatste dagen mijn batterijen terug opgeladen , zijn dus klaar voor een nieuw jaar.

 

Mag ik bij deze mijn beste wensen voor 2013 overmaken aan alle medespelers. Een goede gezondheid en vooral veel plezier in alles wat je doet. Moge al jullie dromen werkelijkheid worden !

 

 

 

 

______________________________________________________________________________________________________________

 

Voor de opgave :

 

Lac Rose of Roze Meer

 

De Lac Rose heeft grote bekendheid gekregen door het feit dat de Rally Parijs-Dakar hier eindigt.

 

http://nl.wikipedia....9:lac_rose.jpg]

 

 

Had reeds gedacht aan dit evenement maar aangezien het dit jaar pas begint op 5/1 in Lima en eindigt op 19/1 in Santiago ( moet dus nog beginnen ) was ik dit pad verlaten.

Thierry Sabine bracht me dan maar terug naar Dakar.

 

http://www.dakar.com...r/parcours.html

post-37533-0-17180300-1357140900_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...