Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Ha-ha, dit was één van mijn betere Gene vermommingen, hoewel ik zelf het Belgische accent wel wat tegen vond vallen..

 

Haha.... mijn eerste blooper van het jaar. :grin:

 

Had het juiste antwoord van Truus wel gelezen maar doordat Gene nog wat toevoegde zag ik enkel de naam van Gene.

____________________________________________________________________________________________________________________

 

Maar zal het rechtzetten.

 

Na mijn meerdere bezoeken aan Kent, Dorset, Hampshire...... herkende ik deze meteen. :)

 

National Motor Museum

 

http://en.wikipedia....al_Motor_Museum

 

De "Spirit of Ecstasy" met natuurlijk Eleanor Velasco Thornton.

 

bijkomende info :

 

Het diende ook als filmlocatie van de film Bolero (1984) , met de sensuele Bo Derek. :D

 

Volgens de routeplanner zou ik, vanaf Groningen, zo'n 760 km moeten rijden om er te komen.

Don daarentegen, zou ongeveer 2360 km achter het stuur zitten.

 

Voor mij slechts een 250 km hoor , maar ik moet wel het kanaal over met de boot of door de tunnel. :)

post-37533-0-13495200-1357294995_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat, is er misschien ook nog een deel van Engeland dat je niet kent? :D

Helemaal correct, knap hoor! Ik weet dat er vroeger ook ooit eens een automuseum in Keswick heeft gestaan, volgens mij staan een aantal van

die auto's (zoals o.a. de three-wheel Reliant Regal uit de onvergetelijke serie Only Fools and Horses) nu in dit museum.

 

Bedankt voor je aanvullende info : mooie auto's en een sensuele vrouw, dat moet voor vele mannen wel a Perfect Heaven zijn. :P

mag jij nu weer verder..

 

oh, en de blooper zij je vergeven hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het om mooie vrouwen gaat is Crazy sat me altijd voor ....

 

Tja Gene , heb ik altijd een zwak voor gehad , zit in mijn West-Vlaamse genen zeker. En nu zeker sinds we een charmante Groningse erbij hebben... :D

 

Crazy Sat, is er misschien ook nog een deel van Engeland dat je niet kent?

 

Ja hoor Truus , Engeland is ook heel groot. Heb vroeger veel Kent, Dorset, Hampshire bezocht en het is altijd heerlijk daar , vriendelijke mensen. Ik heb het voordeel dat ik met de wagen en boot in een kleine drie uur in Dover ben. :)

 

________________________________________________________________________________________________________

 

Voor de nieuwe blijven we in Engeland.

 

Welk leuk optrekje zie je hier ?

 

hint : jaarlijks wordt er op de landerijen ervoor een evenement georganiseerd. Misschien zie je nog de restanten van dit evenement op het plaatje maar weet het niet zeker.

post-37533-0-30011100-1357298135_thumb.gif

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint: Aangezien Engeland een groot land is , ga ik het wat verkleinen. Dus niet in Kent, Dorset, Hampshire.... ;)

post-37533-0-78229700-1357310861_thumb.png

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het evenement is nogal luidruchtig met flink wat ruig tuig op het podium. Ik ga er de "braafste" even meegeven die daar verleden jaar optrad.

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit was net de hint " teveel "

 

Ja , ik ben soms te vrijgevig zegt mijn vrouw , zal ze wel geloven zeker. :D

 

Maar goed uiteraard , de ganse set vanaf 2005 kun je hier nog eens nakijken. Geef mij maar iets rustiger. ;)

 

http://en.wikipedia....dstock_Open_Air

 

Aan jou....

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...