Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Dit is één van de, toch wel vele grootheden, waar hij mee heeft gespeeld :

(edit : Doch B.B. King is niet op zijn 2e album te horen)

aangepast door Truus0007
Geplaatst:

Er zijn altijd artiesten die je net niet goed gekend hebt ... tot ze sterven natuurlijk

Klopt Gene, helaas is Jeff Healey ook nog eens veel te jong gestorven, slechts 41 jaar oud.

Je antwoord klopt ook volledig, dus aan jouw de beurt voor de volgende opdracht.

Als laatste nog even één van mijn favoriete nummers, en deze keer in de uitvoering van Jeff :

http://www.youtube.com/watch?v=MJh3KaIKDAw

Geplaatst:

Truus , ik zou er willen aan toevoegen : de goeden sterven altijd te jong , maar gezien mijn eigen leeftijd is dat niet zo evident ... :whistle:

Volgende opdracht : een album-cover . Ik volhard tot ik er eentje vind die zelfs Crazy Sat een slapeloze nacht zal bezorgen ... tegen beter weten in natuurlijk .

Deze plaats komt voor op de cover van een album ...

Hint : we zitten uiteraard in het land van Bill Gates ...

post-41082-0-43318800-1358414138_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

Hint : het album dateert van de tweede helft van de jaren 60 . Het was een meesterwerk ( vonden de bandleden ) maar ze poseerden niet voor de cover-foto .

En toch staan ze er wel op .

Groeten , Gene.

Geplaatst:

Hint : nu is het een chique buurt , maar oorspronkelijk was het bedoeld om de "geuren" van de beesten wat af te schermen van de straatbewoners .

post-41082-0-16454100-1358441545_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Geplaatst:

En nog wat muziek : deze jongens hebben er eigenlijk niets mee te maken , maar dit nummer doet misschien een belletje ( maar niet de kassa) rinkelen :

Groeten , Gene.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.