Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


eh , hebben jullie me gemist ? ik zit nog op die site van de eerste hint , zoeken jullie maar verder ...

 

ik dat dat Gene ook weet waar Abraham de mosterd vandaan heeft..... :grin:

 

Maar nu we toch hier zijn dan maar een ferme muzikale hint , en denk niet in de richting van de uitvoerders. ( met een knipoog naar de dames in het "schuim" )

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, hopelijk iedereen voldaan , terug ernstig.

 

Eerst zoeken we de plaats , denk aan de muzikale hint hierboven ( titel ) en zie naar het bouwwerk op het plaatje , er is dus een link. ;)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd. even geen blondjes vandaag. Al weet je nooit als dat jasje even openvalt . :grin:

 

 

Natuurlijk de beruchte :

 

Hornsey Lane Bridge, known locally as Suicide Bridge.

 

Eenmaal je dit hebt is het album cover niet meer moeilijk.

 

Het gaat om Rosie Wilby , meer bekende als een stand-up-comedian maar ze deed ook een poging als zangeres en wel heel knap. Meer info hier :

 

 

http://www.rosiewilb...om/#!music/cee5

 

 

je kunt er ook nog even een mini optreden van haar meemaken.

 

 

Je bent aan de beurt Gene...

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rosie Wilby , meer bekende als een stand-up-comedian maar ze deed ook een poging als zangeres

ik dacht al , zou Crazy Sat zich niet goed voelen ... :D

 

Volgende :

nog zo eentje : wie vinden we hier onder de boom , althans volgens de cover van hun album .

 

ps : ik weet dat het quasi hopeloos is om Crazy Sat te verslaan met dit soort opdrachten , maar ik blijf volharden ... :P

post-41082-0-23838600-1351192699_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correct Truus , en vóór Crazy Sat kon antwoorden : proficiat ...er is nog hoop ;)

Maar ik zie dat je ook de website gevonden hebt met de foto's , die kan ik dus in de prullemand gooien ...

Ik neem je het foutje op google niet kwalijk : het echte gebouw staat aan de overkant van de straat , maar google oordeelt daar anders over .

 

Je mag verder ...

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik zie dat je ook de website gevonden hebt met de foto's

 

yep, wel leuk om te zien trouwens. en idd google stuurde me naar het verkeerde huis, maar ik hoopte al dat je dat door de vingers zou zien.. :)

 

nou deze is volgens mij niet zo moeilijk.

op deze plek is het elk jaar gedurende 4 dagen flink feest, behalve die ene keer... toen ging het helemaal mis

waar is het en wat gebeurde er?

post-62319-0-94967500-1351199205_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...