Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Truus , dan moet het Joan Baez zijn :

die woont hier : http://goo.gl/maps/jNGvS

 

Baez is a resident of Woodside, California, and lives with her mother in a house that has a backyard tree house in which she spends a good deal of time meditating, writing, and "being close to nature."

 

She dated Apple Computer cofounder Steve Jobs during the early 1980s.[61] A number of sources have stated that Jobs had considered asking Baez to marry him, except that her age at the time (early 40s) made the possibility of their having children unlikely.[6

 

Her friend Judy Collins sang at the ceremony. After the wedding, Baez and Harris moved into a home in the Los Altos Hills

 

By the time of Dylan's 1965 tour of the U.K., their relationship had slowly begun to fizzle out after they had been romantically involved off and on for nearly two years. The tour and simultaneous disintegration of their relationship was documented in D.A. Pennebaker's documentary film Dont Look Back (1967).

 

Maar de aflevering van George Gentle - en de song - heb ik niet gevonden : die mag jij nog even vermelden .

Kan het Paper Sky van Ebony zijn ?

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet een gemakkelijke Truus.

 

Maar ik dacht aan : Joan Baez

 

510 Whiskey Hill Road

Woodside, CA

 

De song :

 

It's All Over Now, Baby Blue - Bob Dylan (1965)

 

Identity of "Baby Blue"

 

Dylan's two previous albums, The Times They Are A-Changin' and Another Side of Bob Dylan both ended with a farewell song, "Restless Farewell" and "It Ain't Me, Babe" respectively.[7] "It's All Over Now, Baby Blue" concludes Bringing It All Back Home in consistent fashion.Much speculation has surrounded who or what the "Baby Blue" to whom Dylan is singing farewell to is. Although Dylan himself has remained mute on the subject, Dylan scholars believe that it is probably an amalgam of personalities within Dylan's social orbit. One person who has been regarded as the subject of the song is folk singer Joan Baez

 

http://en.wikipedia...._Now,_Baby_Blue

 

 

Zie juist dat ik te laat was met mijn post , is ook wel een hele boterham. Maar ik had deze reeds op het oog enkele uren geleden , maar ja een mens moet ook even de tijd nemen om wat te eten nietwaar. :)

 

Deze dan maar voor Truus. ;)

 

post-37533-0-71432700-1359406529_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, een gemakkelijke opdracht was het ook niet, maar als er dan 2 juiste antwoorden komen, bewijst dat wel weer hoe goed jullie zijn. :D

ok, en nu? Beide hebben jullie uiteraard de juiste persoon gevonden,

Gene was dan misschien net iets eerder, maar Crazy Sat heeft ook de song erbij gevonden, dus een net iets completer antwoord.

Vandaar dat ik dan de volgende opdracht aan Crazy Sat overlaat, ik hoop dat je het daarmee eens bent Gene.

 

De versie die ik dus persoonlijk het mooist vind, is van Them met Van Morrisson als zanger.

 

http://www.youtube.com/watch?v=G9iYkF6n70E

 

oops, ik zie nu bewerkte berichten, even lezen.....

ok, ik blijf bij mijn uitspraak :D

en Crazy Sat, (al vind ik die versie toch iets minder mooi,) dank je voor de song :)

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Truus deze versie van "Van the man" ken ik natuurlijk stukken beter , heb zowat alle albums in mijn bezit van deze man. :)

 

Maar ik heb een zware dag achter de rug en morgen terug vanaf 6 uur uit bed. Ben voor het ogenblik met mijn zoon een hotel aan de kust te voorzien van een complete schotelinstallatie en het moet af binnen twee dagen. :crazy:

 

Dus laat ik de eer aan Gene . Trouwens ik zoek liever naar een opdracht dan er ene te plaatsen want ik haat altijd het verzinnen van die hints.... en morgen heb ik heus geen tijd.

 

Ga gerust je gang Gene. :D

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En alzo is gerechtigheid geschied : ik had toch het mooiste plaatje :P

En jullie mogen zoeken naar de persoon die hier tot ca. 2008 woonde .

Hint : deze persoon is onder meerdere namen gekend , dus vraag ik er minstens drie op te noemen .

post-41082-0-36707700-1359416972_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hint :

voor zover ik weet hoef je niet buiten Europa ,, maar zeker weet je dat nooit met dit soort mensen : alvast in Europa heeft deze persoon meerdere verblijfplaatsen , en met een privé-jet ben je zo van het ene naar het andere huis .

Mogelijk zijn niet alle hints 100% correct : vanaf 2008 verlies ik het spoor een beetje ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...