Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Gene, ik zal wel weer in de bekende tunnel vastzitten...

dus ik gooi er maar gewoon uit wie ik denk dat het is, dan hoor ik wel of ik wel of niet goed zit.

Ik zit al vrijwel vanaf het begin met Richard Branson in m'n hoofd en kom daar maar niet vanaf.

Alleen geen enkele locatie die ik vind mbt hem, lijkt ook maar enigszins op die van jou....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus : je zit in de verkeerde vijver te vissen :whistle: : ga eens kijken wie er allemaal in dit boek te vinden zijn :

tip : zeker jij zou de lettercombinaties van de hint moeten kunnen ontcijferen ...

post-41082-0-41001000-1359549311_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

een andere vijver opgezocht en daar dit visje bovengehaald :

 

http://nl.wikipedia....iki/Nina_Storms

 

Nina Storms (Amsterdam, 21 juli 1953), voorheen bekend onder de namen Nina Brink en Nina Aka-Vleeschdraager[1], geboren als Nina Bernadina Vleeschdraager.

 

http://goo.gl/maps/GiDSu

 

Nina Brink heeft op 11 september 2001, enkele uren voor de aanslagen op de Twin Towers, al haar aandelen verkocht. Om 5 uur die ochtend schoot ze in New York wakker van de ingeving dat ze beter haar hele zooi aan effecten zo snel mogelijk kon verkopen.

 

Helaas heb ik de hint niet kunnen ontcijferen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus , dat was dus de vis die we zochten : Nina Brink .

Toch vooral bekend door de affaire World Online en de beursintroductie , vandaar de lettercombinatie : lees de kolommen van onder naaar boven : ISP WOL IPO , alles zat dus in deze lettercombinaties ; de hint van de zeepbel en ABN-Amro spreken dan voor zich.

Interessant om lezen was ook de zaak met de tapes en haar astrolooog : de helper van het kapsalon : Stevin Suiker . Wiki weet er alles (?) van en anders hier : http://www.mt.nl/1/5...waarzegger.html. Blijkbaar een taaie tante .

 

En met Nina Simone en Take Care of Business ...Tja , hints zijn niet altijd makkelijk . ;)

 

En onderstaande foto mag in Nederland niet meer gepubliceerd worden op staffe van een fikse boete ...

post-41082-0-34996600-1359556013_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het visje ook maar gauw weer teruggegooid, vond 'm veel te eng :eek:

ok, zo had ik de hint nog niet gezien, dank voor je uitleg :)

En ja, Nina Simone en Take care of Business, dat was natuurlijk haast een weggevertje.. hoe blind kan ik zijn :cool:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sorry, het duurde even, maar ik moest nog een opdracht bedenken en ook even checken of 'ie ook al geweest was.

Voor zover ik kon zien nog niet, dus daar komt 'ie dan :

Het is weer een begin/eind opdracht geworden, met uiteraard de bekende vraag: van wie ?

post-62319-0-47955900-1359562240_thumb.png

post-62319-0-70905700-1359562256_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : jullie zijn op zoek naar een mooie vrouw, die haar carriere ooit begon als model en ook

op de cover van een album verscheen.

 

Als Crazy Sat niet van de ladder gewaaid is , dan verwacht ik hem nu direct te zien antwoorden ... :D

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen dat ik nu toch met het mooiste meisje kan gaan lopen , nee toch niet : ze is al overleden :

Nico (born Christa Päffgen; 16 October 1938 – 18 July 1988)[1][2] was a German singer, lyricist, composer, musician, fashion model, and actress, who initially rose to fame as a Warhol Superstar in the 1960s. She is known for both her vocal collaboration on The Velvet Underground's debut album, The Velvet Underground & Nico (1967), and her work as a solo artist from the late 1960s through the early 1980s. She also had roles in several films, including a cameo in Federico Fellini's La Dolce Vita (1960) and Andy Warhol's Chelsea Girls (1966), as herself. Nico died in July 1988, as a result of injuries sustained in a cycling accident while vacationing in Ibiza with her son.[1]

 

Nico was buried in her mother's plot in Grunewald Forest Cemetery in Berlin. A few friends played a tape of "Mütterlein," a song from Desertshore, at her funeral

 

http://goo.gl/maps/WYUrI

 

http://goo.gl/maps/HRUZ0

post-41082-0-55989300-1359577603_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen dat ik nu toch met het mooiste meisje kan gaan lopen

Ach Gene, maar jij bent toch al getrouwd met het mooiste meisje ;)

Maar helemaal goed natuurlijk, knap gevonden hoor. Ik had nog wel wat hints liggen, maar die kunnen weer 's de prullenbak in.

Mag jij nu weer verder :)

 

Ik had hier eigenlijk dit nog aan willen toevoegen :

 

On 18 July 1988, while on holiday with her son Ari, Nico had a minor heart attack while riding a bicycle and hit her head as she fell. A passing taxi driver found her unconscious and had difficulty getting her admitted to local hospitals. She was incorrectly diagnosed as suffering from heat-exposure and died at eight o'clock that evening. X-rays later revealed a severe cerebral hemorrhage as the cause of death.

Hoe triest is dat...

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , hoe komt een mens aan zijn einde hé : veel te vroeg natuurlijk .

Voor volgende opgave tappen we uit een heel ander vaatje : ik zoek twee mensen , wonend op twee verschillende adressen ( plaatje a en b )

en toch : "als ze samen zijn vormen ze een eenheid" .

post-41082-0-30625700-1359581031_thumb.jpg

post-41082-0-78015700-1359581043_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...