Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Dat laatste was net de " hint teveel" :

pfff, je wil niet weten hoe lang ik heb gezocht naar een hint die niet "net teveel" zou zijn.

Uiteindelijk dacht ik met deze hint nog wel weg te kunnen komen, maar ja... dus niet :grin:

 

Maar je antwoord is natuurlijk helemaal correct, Gene! En eerlijk is eerlijk, knap gevonden hoor.

We zullen maar niet te lang bij dit trieste onderwerp stil blijven staan...

Kijken we nu weer uit naar wat jij voor ons in petto hebt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , Truus het was een ramp met ook Nederlandse en Belgische slachtoffers , en zoiets blijft natuurlijk in het geheugen hangen . Het moet afgrijselijk geweest zijn : er is op de VRT een documentaire geweest waarin ze overlevenden aan het woord lieten : ik bespaaar je de details .

 

Verder maar : het is weekend en dus tijd voor een extra uitdaging : ALBUMCOVER .

Dit gebouw , toch niet geheel onbekend wordt verkocht : tenminste als we de cover van een bepaald album mogen geloven . Wat , waar , welk album en band ...

 

post-41082-0-85867500-1359749674_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is weekend , dus voor mij gewoon tijdens het feedhunten door. ;)

 

Is normaal niet mijn ding van muziek genre.

 

United Nations Secretariat Building

 

http://en.wikipedia....tariat_Building

 

 

 

Megadeth

 

Peace Sells... but Who's Buying? (1986)

 

 

Professional rock critic Steve Huey noted the album′s combination of “punkish political awareness with a dark, threatening, typically heavy metal worldview.” For instance, the album′s cover makes an ironic statement about the Cold War. On the backdrop of a red and orange sky, it shows the UN Gener Assembly building soon after a nuclear attack. In the foreground is the band′s mascot, Vic Rattlehead, who is leaning against a sign reading “For Sale” (“Vic Realtors” appearing on the bottom of the sign on some editions), implying that the United Nations Organization is for sale. The cover and the title suggest that while peace is a popular theme, it has become commodified. These themes carry into the title track, with its strong themes of youth disillusionment. Dave Mustaine lifted the title from a Reader's Digest article, which was titled “Peace Would Sell But No One Would Buy It.

 

http://en.wikipedia....t_Who's_Buying?

post-37533-0-71656800-1359817071_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat : perfect uiteraard , en ik moet het wel een beetje in het alternatieve circuit zoeken om nog kans te maken dat de opdracht langer dan een uurtje onbeantwoord blijft :D .

En dan te bedenken dat ik die jongens hier elk jaar een paar dagen op bezoek heb in de buurt ... dat weekend ben ik dus niet thuis .

Jij mag ons weer verder door het weekend leiden : hier beginnen alvast donkere wolken binnen te drijven , was tot nu toe vrij zonnig .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan te bedenken dat ik die jongens hier elk jaar een paar dagen op bezoek heb in de buurt ... dat weekend ben ik dus niet thuis

 

 

Je brengt me op een gedacht. ;)

 

In welke stad vind je dit straatje ? Het is ook de titel van een song.

 

hint : De uitvoerder heb ik zien optreden in mijn buurt en voor deze persoon blijf ik héél graag thuis. :D

post-37533-0-00462500-1359820662_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : UK

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...