Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Had je niet moeten doen Truus :

Roskilde : http://goo.gl/maps/Mieeu

Festival : http://nl.wikipedia.org/wiki/Roskilde_Festival

 

In 2000 gebeurde er een ongeval met dodelijke afloop. Bij het optreden van Pearl Jam kwamen negen mensen om het leven doordat ze werden verdrukt in de menigte.[

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


ach, het is je van harte gegund :D

 

nog even ter info wat er mis ging : In 2000 gebeurde er een ongeval met dodelijke afloop. Bij het optreden van Pearl Jam kwamen negen mensen om het leven doordat ze werden verdrukt in de menigte.

 

jij mag weer verder..

 

oops, dat had al keurig vermeld (moet niet alleen m'n mail lezen maar het hele bericht! sorry hoor, ben weer 's dom bezig... :crazy: )

wordt nou tijd om te gaan slapen denk ik.... welterusten

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even samenvatten

hint 1, 2, en 3 verwijzen rechtstreeks naar het land... als je de huiste websites kunt vinden ..

hint 4 verwijst naar een bepaald milieu waaraan het gebouw gelinkt is ...

hint 5 : is geinspireerd op een sociale toestand die herkenbaar is voor de inwoeners ..;

hint 6 : vlaams acteur , nederlandse serie , die zich in het buitenland afspeelt en die de laatste link is om de plaats te vinden ...

 

en ik was overtuigd dat zeker vanaf de tweede link alles al klaar zou zijn . Succes .

post-41082-0-93349100-1351284530_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héhé , eindelijk toch gevonden . Had je de juiste site van hint 2 gevonden dan had je gelezen :

" opgenomen in ... de studio Tafelberg " . Vandaar mijn overtuiging dat ik geen verder hints zou nodig hebben .

De affiche is van de film Sector 9 , wat zich afspeelt in een gelijkaardige situatie als de apartheid.

The Graduate verwees naar het universitaire milieu , en Paul Simon had met de opnames van Graceland ook de culturele ban met Zuid-Afrika doorbroken .

De vlaamse acteur Jan Decleir , zoals hij te zien was in de reeks "Stellenbosch" .

 

Blijft nog over : waarom dit onderwerp op dit forum thuishoort ?

Zie engelse wiki : Stellenbosch University (abbreviated as SU) designed and manufactured Africa's first microsatellite, SUNSAT, launched in 1999.

 

Zo , dat is weer allemaal duidelijk ,

nu jij weer ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht in het begin zeker te weten dat hint 2 over "Moving Target" ging.

dat in combinatie met de "dieren" en je link naar de satellite, moest het wel met Animal Tracking te maken hebben..

maar ja dat gebouw hè, nergens te vinden natuurlijk. :P

 

ok, de SUNSAT link had ik nog niet gelegd.

 

voor de nieuwe opdracht gaan we wederom beginnen met een gebouw, ik kan al wel vertellen dat het een ziekenhuis is.

in dit ziekenhuis is een bekend persoon overleden, wie was dat en in welke plaats?

 

post-62319-0-02074200-1351291033_thumb.png

 

het ziekenhuis staat enigszins noord-oostelijk van de "A"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...