Zilverster Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 @rolandroland, Er gaat me in eens een lampje branden, LG, Philips ........... Bij de Philipsen was het zo dat je alleen maar bepaalde DVD schijfjes kon gebruiken die speciaal voor deze apparaten waren ontworpen. Dit was natuurlijk expres gedaan want die schijfjes waren in aanschaf ook duurder dan de "normale" schijfjes. Andere schijfjes gaven altijd problemen, zelf heb ik nooit zo'n apparaat gehad, mede om die reden en heb nooit uitgezocht wat nu het exacte verschil was tussen die schijfjes, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
rolandroland Geplaatst: 31 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2012 Ik heb nu de Emtec DVD-RW binnen. Hierop staat echter NIET min r aangegeven. De Handyman gaf trouwens aan wanneer de schijfjes NIET werken dit op eigen risico is. Je krijgt dan je GELD niet terug! Dus garantie tot aan de deur?!
Zilverster Geplaatst: 31 oktober 2012 Geplaatst: 31 oktober 2012 @rolandroland, "Je krijgt dan je GELD niet terug! Dus garantie tot aan de deur?! " Ik begrijp dat je er zo over denkt, maar in geval van schijfjes is dit normaal ( lees gebruikelijk ), of het moet al om een bekend productie probleem gaan, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
rolandroland Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Geplaatst: 1 november 2012 Juridisch gezegd: Product voldoet niet aan de verwachtingen hetgeen in strijdt is met de wet.
Zilverster Geplaatst: 1 november 2012 Geplaatst: 1 november 2012 @rolandroland, Jaren geleden heb ik eens meegemaakt dat ik geen CD's kon krijgen en dat wilde ik niet weer meemaken. Vanaf die dag kocht ik altijd een kofferbak vol CD's in, en ik had een grote kofferbak , ook direct voor vrienden en bekenden. Op een bepaald moment lever je de CD's af bij iedereen en bleef ik zelf zitten met een doos waar 100 stuks inzaten kompleet met doosje van een bepaald merk. Deze CD's hadden aantoonbare schade opgelopen in het productie proces, maar geld terug krijgen of andere CD's, vergeet het maar. In veel gevallen kopen mensen niet zoveel als ik toen deed, het gaat vaak om een pakje waar 10 stuks inzitten, in zo'n geval is het moeilijk terug nemen nadat er een uit de verpakking is gehaald, dus dat kan ik dan nog begrijpen. Door de jaren leert men, waar het goed is blijf ik lopen, al betaal je dan soms iets meer, eenmaal voor de gek gehouden reken ik af na te hebben verteld hoe ik er over denk en kom daar nooit meer. De tijd van boos worden en er evt. werk van maken heb ik allang gehad, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
rolandroland Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Geplaatst: 1 november 2012 Emtec min R werken gelukkig prima in de LG. Dus nog maar wat bij bestellen! Gelukkig het werkt mensen!
Zilverster Geplaatst: 1 november 2012 Geplaatst: 1 november 2012 @rolandroland, Gelukkig het werkt mensen! Mooi te lezen dat het nu goed werkt bij jou, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen