Ga naar inhoud


crossepg/xmltv importer in oe2


wortellica

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kan er nu al prima mee leven. De DVB-eit EPG van CanalDigitaal zelf is uitstekend (kwestie van even een minuutje naar NL1/2/3 en Sport1 zappen en je hebt overal EPG voor een week) en Sky UK gaat prima met CrossEPG.

 

En de makers van CrossEPG zullen toch nog wel werken aan een betere werking met OE2.0?

aangepast door Apple740
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een probleem is dat mijn familieleden er niet zo over denken, wanneer je de ontvanger aanzet om nog snel een timer te programeren en de EPG is bijkans leeg dan werkt dat niet fijn.

 

@Bschaar: Combinatie met EPGrefresh ook geprobeerd maar ik kan niet zeggen dat daardoor de willekeurig lege EPG voorkomen werd.

 

Wanneer ze dat werkend krijgen naast een goed draaiende HBBtv voor de uitzending gemist dan ga ik het weer eens proberen.

 

De keuze aan Skins is in OE2.0 duidelijk beter maar dat gaat bij mij niet boven een goed werkende ontvanger.

Heb bij Pli trouwens nog nooit last gehad van het geheugen probleem of een slecht werkende Timeshift (DM8000 wordt intensief gebruikt).

aangepast door Snoete

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier crossepg voor 28.2° in gebruik, geen enkel probleem

19.2 , 23,5 en DVB-T gewoon viea EPGrefresh

 

geen problemen

 

wel in OE2.0 image de EPG op 7 dagen ingesteld (anders komen bepaalde - duitse -zenders met 28 dagen, en dat belast de RAM van de box)

Ik begrijp nog steeds niet dat de xmltv importer van Rytec met Pli dit wel kan en de crossepg niet: geheugenprobleem?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een probleem is dat mijn familieleden er niet zo over denken, wanneer je de ontvanger aanzet om nog snel een timer te programeren en de EPG is bijkans leeg dan werkt dat niet

Nooit lege EPG gehad. Zelfs bij opstarten of box volledig van stroom en terug starten.

Misschien omdat ik de optie EPG reload bij booten forceren op JA heb gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb bij Pli trouwens nog nooit last gehad van het geheugen probleem of een slecht werkende Timeshift (DM8000 wordt intensief gebruikt).

 

Maar gebruik je de timeshift ook intensief en icm de nummerieke toetsen om spoel actie's uit te voeren? Dat is namelijk waar ik de afgelopen jaren regelmatig problemen heb ondervonden (de nummerieke toetsen doen niet altijd wat ze zouden moeten doen).

Als je de timeshift slechts af en toe gebruikt kan ik me voorstellen dat je nooit problemen hebt ondervonden want het gebeurd niet altijd en volstrekt random.

 

Timeshift perikelen zijn overigens onderkent op het Pli forum, er lopen een paar draadjes over.

aangepast door Apple740
Link naar reactie
Delen op andere sites

Timeshift (of een lopende opname) wordt hier dagelijks gebruikt inclusief de toetsen 1, 3 en 6 om door de reclame te spoelen of naar het begin van een uitzending. Ook bij de boxen zonder HDD werkt het prima ! Het zal wel aan mij liggen ;) .

 

@Profil: welke skin gebruik jij dan in OE2.0 ? die screen lijkt wel aardig op de standaard PLI skin.

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Timeshift (of een lopende opname) wordt hier dagelijks gebruikt inclusief de toetsen 1, 3 en 6 om door de reclame te spoelen of naar het begin van een uitzending. Ook bij de boxen zonder HDD werkt het prima ! Het zal wel aan mij liggen ;) .

 

Tsja, het wereldje van de bugs zal altijd een vreemd verschijnsel blijven, de één heeft er last van en bij iemand anders werkt het perfect. Een verschijnsel wat je heel vaak leest. Mogelijk dat zaken als tunerconfiguratie of zelfs het merk van de aangesloten tv invloed hebben op de algehele werking (ik noem maar wat ;) ).

In ieder geval zijn bij mij alle timeshift problemen opgelost toen ik van Pli naar OE2.0 overstapte.

aangepast door Apple740
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Apple740 zou toch ook eens van PLI afstappen en eens wat anders proberen.

Hebben hier in ons "clubje" aardig wat boxen draaien die allemaal zijn overgezet naar de originele Dream OE2 versies (gezeur geen beeld in Mei 2012) en ze draaien stuk voor stuk uitstekend.

Zowel met interne HD als NAS varianten.

 

Absoluut niet onaardig bedoeld was vroeger ook een echte PLI fan.

 

Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...