Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gelijk de 1e optie al in de lijst, zet die maar op Ja...

(waarom een nieuw onderwerp?)

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:

beste,

kreeg in eerste instantie niet gevonden waar ik een bijlage kon toevoegen, nu wel :)

een gedeelte is nu opgelost

doch nu vind ik niets terug op mijn harde schijf ondanks dat de db mijn hdd wel ziet

in bijlage de instelling

post-61919-0-72946700-1350830854_thumb.jpg

post-61919-0-12849800-1350831074_thumb.jpg

Geplaatst:

ben je zeker dat je effectief al iets hebt opgenomen?

neem anders eens een heel klein stukje op... (minuutje of zo)

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst: (aangepast)

Ik merk nu dat het een externe schijf is... zie je aangekoppeld aan de dreambox wél die opnames? Je schijf is fat32/ntfs geformatteerd? Dan kan dat niet, dat moet ext2 of ext3 zijn, geformatteerd in de box, en dan met een windowstooltje kun je die zien op je pc (weet ik niet meer uit mijn hoofd*).

*Aanpassing: voor ext2 http://www.fs-driver.org/

aangepast door dagg

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:

beste,

kreeg in eerste instantie niet gevonden waar ik een bijlage kon toevoegen, nu wel :)

een gedeelte is nu opgelost

doch nu vind ik niets terug op mijn harde schijf ondanks dat de db mijn hdd wel ziet

in bijlage de instelling

Even tussendoor rhino als je in je adresbalk van je browser http://ipadresdreambox/grab typt dan krijg je een prachtige screendump,dan kun je de fotocamera laten liggen. ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...