Ga naar inhoud


Vreemde tekst opmaak bij plaatsing advertentie Marktplaats


Jürgen

Aanbevolen berichten

Ik heb er al geruime tijd last van en kan het volgende probleem maar niet direct oplossen.

 

Als ik een advertentie op Markplaats aanmaak dan wordt de geplaatste tekst achter elkaar neergezet zonder de via ENTER toegepaste regeleinden worden weergegeven.

Dus alle regels die met een punt (.) eindigen of een ENTER (volgende regel) worden onmiddellijk opgevolgd door de volgende zin - regel en dus zonder spatie.

Plaats ik dezelfde advertentie met mijn wat oudere laptop dan heb ik dat probleem niet dus het ligt waarschijnlijk aan mijn laptop.

 

Op de gebruikte laptop staat WIN7 en Office 2007.

Iemand een idee?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik neem aan dat je geen Word gebruikt hiervoor. Wis in je browser eens de cookies en cache (staat in eerste tabblad onder geschiedenis verwijderen) en zet de standaard instellingen terug. (tabblad geavanceerd -> geavanceerde instellingen herstellen + opnieuw instellen) er vanuit gaande dat je IE gebruikt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehhhh... hoe zet je dan een advertentie op MP? via outlook? Dat doe je toch in de browser zelf?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eeeh, ja ouderdom, hoe ik nu op Outlook kom weet ik ook niet, slaat nergens op.

 

Natuurlijk geef ik de tekst in via de browser.

 

Ik heb zo even de cache geleegd en de cookies verwijderd maar dat levert geen verbetering op.

Volgens mij had ik dit al eens eerder gedaan maar het is wel vervelend dat je dan ook gelijk de inloggegevens kwijt bent.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens gewoon in IE om andere factoren uit te sluiten?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...