Ga naar inhoud


Set Top Box abonnement opzeggen


Leontine

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Het settop box pakket betaal je per jaar vooruit.

Je kan denk ik per maand opzeggen

 

Kijk ook even hier: http://www.sat4all.com/forums/topic/320461-download-hier-het-wijzigings-opzegformulier-canal-digitaal/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb een setbox abonnement bij Canal Digitaal. Ik ben daar al klant sinds 2005. Ze hebben nog eind September geld opgenomen. Als ik nu opzeg, krijg ik dan mijn geld terug? Hoe moet ik dat oplossen?

 

mvg

 

Leontine

 

Langer dan een jaar lid en geen apparatuur in bruikleen of gratis gekregen.

Dan is je opzeg termijn 30 dagen.

Wat je teveel hebt betaald krijg je met +/- 4 weken automatisch terug gestort op je rekening.

Je hoeft daar verder geen actie voor te ondernemen, alleen opzeggen is voldoende.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat echt zo? Bij CanalDigitaal verder geen actie ondernemen en dan toch met een week of 4 alles geregeld?

Kan het me niet voorstellen eigenlijk, is dit de regel of ervaring?

 

Ja, je kan het bijna niet geloven he ..

Uiteraard moet je de gemaakte annulering wel even blijven volgen of de verwerking administratief goed afgehandeld wordt.

Meestal gaat een schriftelijke opzegging goed en is het teveel betaalde na +/- 4 weken gestort op je bankrekening.

Maar kijk je op Mijn CanalDigitaal dan is de administratieve verwerking pas na enige maanden bijgewerkt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Leontine

 

Langer dan een jaar lid en geen apparatuur in bruikleen of gratis gekregen.

Dan is je opzeg termijn 30 dagen.

Wat je teveel hebt betaald krijg je met +/- 4 weken automatisch terug gestort op je rekening.

Je hoeft daar verder geen actie voor te ondernemen, alleen opzeggen is voldoende.

 

 

Hoe kan ik opzeggen schriftelijk of telefonisch? en ik wil als het kan alleen ned 1 .2 .3 (open) nog kijken, is het dan mogelijk later nog te kijken als naar seca 3 schakelen?

 

ben nu bezit van groene kaart seca 2

aangepast door Leontine
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leontien

 

Je kan alleen schriftelijk opzeggen.

Als je probeert om telefonisch op te zeggen krijg je een opzeg formulier toegezonden en zeg je uiteindelijk dus toch nog schriftelijk op.

 

Je kan je de telefoonkosten, tijd en ergernis besparen (als je niet van verkoop praatjes gediend bent) door HIER het opzeg formulier te downloaden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leontien

 

Je kan alleen schriftelijk opzeggen.

Als je probeert om telefonisch op te zeggen krijg je een opzeg formulier toegezonden en zeg je uiteindelijk dus toch nog schriftelijk op.

 

Je kan je de telefoonkosten, tijd en ergernis besparen (als je niet van verkoop praatjes gediend bent) door HIER het opzeg formulier te downloaden.

 

Hoe kan ik laten weten dat ik alleen ned 1. 2.3 ook wil ontvangen? op formulier kun je niet aangeven?

 

alvast bedankt voor je medewerking

aangepast door Leontine
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tijdje geleden mijn settopboxabonnement opgezegd (was mooi geweest, steeds meer betalen voor commerciële zenders waar ik toch al jaren niet meer naar keek). Als ik het me goed herinner, heb ik geen opzegformulier ingestuurd maar wel een wijzigingsformulier (net zoals het opzegformulier te vinden bovenaan het topic waar eerder al naar gelinkt werd) en op het wijzigingsformulier kan je aangeven welk pakket je wil hebben. Ik heb daar 'Anders, namelijk...' aangevinkt, en geschreven dat ik settopbox opzegde maar de ontvangst van Nederland 1/2/3 wilde behouden. Dat is nu een paar maanden geleden, en terwijl RTL en aanverwanten zijn afgesloten heb ik nog steeds beeld op de publieken, dus ik neem aan dat het gelukt is. :-)

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

welke formulier moet ik nu opsturen, een wijzigingsformulier of een abbonementsbeeindiger sturen? En weet u toevallig wat het adres is?

 

Gewoon een abonnementbeëindiging versturen. Wanneer een abonnement officieel is opgezegd en er geen schuld op het abonnement zit, zal de smartcard nog geschikt zijn voor ned 1,2 en 3. Als het een oranje witte smardcard betreft, dan is ned 1 HD, ned 2 HD en ned 3 HD ook nog open gaan.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

aangepast door paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...