Ga naar inhoud


Set Top Box abonnement opzeggen


Leontine

Aanbevolen berichten


Lastig te zeggen.

Soms na 14 dagen,soms na een maand pas.

Ik heb 15 december telefonisch mijn abb. beeindigd en 27-12 de bevestiging van hun ontvangen per post dat het per 15-01-13 is beeindigd dus telefonisch werkt ook.

Kreeg wel een dag later een telefonische aanbieding om voor een tijdje wat extra zenders te ontvangen maar daar ben ik niet op in gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de brief opgestuurd. Ik heb erbij gezet dat ik ned 1 2 en 3 wil behouden, alleen ben ik vergeten om erbij te zeggen dat ik mijn abonnement wil opzeggen. Maakt dat wat uit? 20 december heb ik het opgestuurd, maar nog steeds niks ontvangen

Ik vermoed dat het met deze feestdagen er tussen wel iets langer zal duren voor je bericht krijjgt.

Ze zetten de kaart om naar een standaard gratis pakket staat er in mijn brief van hun, dat houd inderdaad in dat je ned1, 2 en 3 zult kunnen blijven bekijken.

Ik heb 2 bevestigings brieven gehad 1 voor het afsluiten van het HDTV pakket en 1 van het basis pakket.

 

Tevens vermelden ze dat de kaart geld waard is en in de toekomst door hun weer te activeren is wanneer ik terug zou willen gaan.

Na aanleiding van de berichten die je hier wel eens leest moet ik zeggen dat het voor als nog netjes opgelost gaat worden. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in je formulier vergeten bent om je abonnement op te zeggen, zou ik overwegen om nog een formulier op te sturen.

 

Het gratis pakket met Nederland 1/2/3 heet het Standaard Pakket of STD -pakket.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

opzegformulieren(2 stuks) ingevuld voor basis HD en een brief voor de settop 1,50. Ik weet mijn abonneenummer voor die settop niet, ga ervanuit dat ditzelfde is als voor mijn basis HD. kan ik dat ergens zien.? Als ik inlog is dat altijd met het Basis HD gebeuren. Wat raden jullie aan, de brieven los of samen in 1 envelop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een brief ontvangen van Canaldigitaal. Dit stond erin:

 

''Wij hebben uw verzoek tot het aanpassen van uw huidige abonnement op het set top box-abonnement verwerkt. De aanpassing naar het Standaard pakket wordt conform de algemene voorwaarden op 27-01-13 doorgevoerd. Het standaard pakket is geheel gratis, u betaalt hiervoor geen abonnementskosten. tot 27-01-13 kunt u nog blijven kijken naar het set top box-pakket. Eventuele aanpassingen aan optiepakketten worden separaat aan u bevestigd/

 

Het is mogelijk dat de aanpassing en de nota van de maand waarin deze wordt doorgevoerd elkaar kruisen. Eventueel teveel in rekening gebrachte abonnementskosten die hieruit voorvloeien worden verrekend met de daaropvolgende nota.''

 

Wat moet ik nu doen, niks en gewoon afwachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een brief ontvangen van Canaldigitaal. Dit stond erin:

 

''Wij hebben uw verzoek tot het aanpassen van uw huidige abonnement op het set top box-abonnement verwerkt. De aanpassing naar het Standaard pakket wordt conform de algemene voorwaarden op 27-01-13 doorgevoerd. Het standaard pakket is geheel gratis, u betaalt hiervoor geen abonnementskosten. tot 27-01-13 kunt u nog blijven kijken naar het set top box-pakket. Eventuele aanpassingen aan optiepakketten worden separaat aan u bevestigd/

 

Het is mogelijk dat de aanpassing en de nota van de maand waarin deze wordt doorgevoerd elkaar kruisen. Eventueel teveel in rekening gebrachte abonnementskosten die hieruit voorvloeien worden verrekend met de daaropvolgende nota.''

 

Wat moet ik nu doen, niks en gewoon afwachten?

 

 

O ja, En zijn ned 1 2 en 3 nu open of niet. ik heb het geld tot 31 september 2013 betaald, krijgik dat geld terug? V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...