Ga naar inhoud


Nieuwe kabeltjes voor mijn stereo


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Voor de liefhebbers deze advertentie. Ik heb wat namen weggehaald (xxx) ivm reclame.

 

Onze Reference xxx netkabel en de Miracle Wraps doen je audio system muzikaler en natuurlijker klinken. Ze verbeteren je geluid in alle frequenties zonder het karakter van je set te veranderen. Het is een geweldige upgrade! Onze producten zijn gebaseerd op de toepassing van een totaal nieuwe techniek in de audio wereld: De T T L techniek. Geen oude wijn in nieuwe zakken, maar een wetenschappelijke formule in een revolutionaire audio toepassing. T T L maakt wat goed is, een stuk beter. Ook wat al heel goed is! De belangrijkste werking is de herbalancering op sub-moleculair niveau, waardoor de geleiding verbetert en het signaal schoner door gegeven wordt. En dat hoor je!

 

Wij zijn ontzettend trots, omdat wij een belangrijke en revolutionaire vinding in de kwantum fysica niet alleen meer in een xxx applicatie toepassen, maar nu ook direct in onze nieuwe netkabels. Vanaf nu is de volledig T T L geactiveerde Gold Label netkabel verkrijgbaar.

 

De netkabel is opgebouwd met de beste connectoren van xxx en de beste kabel van xxx, want hoe hoger de kwaliteit cq zuiverheid van de onderdelen, hoe groter het T T L effect. De onafgeschermde kabel is standaard aan beide zijden uitgevoerd met 24 karaats goud vergulde koperen connectoren van xxx, die af fabriek diep-cryogeen behandeld zijn

 

 

En wie nu nog gewoon een bouwmarkt kabeltje durft te gebruiken die wil het gewoon niet snappen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De wereld wil bedrogen worden.

Heel lang geleden werkte ik op vrije dagen bij een radiozaak/ reparatie.

Radio's werden binnen gebracht met als belangrijkste klacht dat de lampjes niet brandden. En oh ja er was wat storing.

Na gloeilampjes vernieuwen en een knoop in het netsnoer ging het apparaat naar de winkel. De verkoper vertelde aan de klant dat alles weer in orde was. De zenderschaal goed af te lezen en dat voor de storing een tegenegesteld elektromachnetisch filter was aangebracht. Hij wees dan op de knoop in het netsnoer. Hoefde men niets voor te betalen. Klant blij weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...