Ga naar inhoud


Reclame Cardsaring op deze site?


Loui (K)

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Zoals reeds vaker gemeld, die advertenties komen vanaf google op de site binnen en sat4all heeft daar weinig tot geen invloed op.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals reeds vaker gemeld, die advertenties komen vanaf google op de site binnen en sat4all heeft daar weinig tot geen invloed op.

Maar als het via google binnen komt is de link naar google dan niet te verwijderen?Ik wil alleen maar aangeven dat aan de voordeur niet gekocht mag worden, maar dat je aan de achterdeur zo naar binnen kunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals reeds vaker gemeld, die advertenties komen vanaf google op de site binnen en sat4all heeft daar weinig tot geen invloed op.

 

Mmmmm wel hoor. Het is zelfs heel makkelijk:

 

Login to your Google AdSense account at www.google.com/adsense and click on the “Allow & Block Ads” tab at the top. On the left under “Blocking Options” you can block ads in several different ways:

aangepast door FalconerThe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ding vind ik raar, hier op deze site mag niet gesproken worden over cardsaring wat ik ook wel begrijp, maar er wordt onderaan deze site wel reclame voor gemaakt http://reclame.verwijderd.nu Beetje krom vind ik.

 

Het enige wat ik kan bedenken is dat jij (of iemand die toegang tot jouw computer heeft) zelf naar cardsharing op zoek bent geweest.

Google "onthoud" jouw surf gedrag en vervolgens krijg je ads over jouw surf gedrag te zien.

Mijn vrouw had op zalando gezocht en heb veel "reclame" van zalando.

Ik zelf ben op zoek naar een VW up en zie overal reclame over de UP!!!!

:crazy: :crazy:

cookie

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Mmmmm wel hoor. Het is zelfs heel makkelijk:

 

Login to your Google AdSense account at www.google.com/adsense and click on the “Allow & Block Ads” tab at the top. On the left under “Blocking Options” you can block ads in several different ways:

 

Enig idee hoeveel van dat soort maffiosi sites ik al in die lijst heb staan?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het zeer leuk om dit baord te bezoeken,echter,is het voor de beheerders onmogelijk om 24h24 7d/7d al die google ads te bekijken.en als dit er nu even opkomt,dan is de lezer/bezoeker dan nog altijd vrij wat ze doen.

ik stoor er mij niet aan,want zonder die google ads zou het waarschijnlijk geen sat4all zijn,of tegen betaling.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die google adds staan onderaan zo laag scroll ik nooit dus moest even speciaal kijken dat er google adds zijn :) Tja op een 16:4 laptop zie je die adds niet eens, moet je maar niet zo´n groot scherm gebruiken :)

 

Ok na goed kijken staat er 1 rechts op het hoofdscherm maar ook deze valt mij niet eens op.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...