hunterdm800 Geplaatst: 24 oktober 2012 Geplaatst: 24 oktober 2012 Hallo Dreambox gebruiker, Ik probeer al enige tijd om netcaster te instalen op mn dream box. Dit lukt echter niet met netcaster Ik doet dit via software beheer en daarna geavanceerd en dan naar pakket beheer. De box installert het wel en met succes en na een herstart vind ik mniet terug onder applicaties. Box draait met open pli en enigma 2 Hoop dat iemand me verder kan helpen.
hunterdm800 Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2012 Vreemd dat niemand me kan helpen?
Harley Geplaatst: 28 oktober 2012 Geplaatst: 28 oktober 2012 Onder de blauwe knop? VU+ Duo2 - PrismCube
hunterdm800 Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Geplaatst: 1 november 2012 Sorry, voor mn late reaktie nee dit werkt niet! Het is een broertje zusje box met een ferrari. Mvg
patanegra Geplaatst: 1 november 2012 Geplaatst: 1 november 2012 Ik heb ook een dm800 en dat lukt wel maar moet zeggen dat ik ozoon image erop heb staan. daarna handmatig stations toegevoegd daar gewoon in applicatie menu patanegra 1
Loui (K) Geplaatst: 2 november 2012 Geplaatst: 2 november 2012 Sorry, voor mn late reaktie nee dit werkt niet! Het is een broertje zusje box met een ferrari. Mvg Ferrari doet me denken aan een clone box dus zal je hier niet verder mee komen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen