Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Belachelijk nog even en we moeten ook extra betalen op de stroom die we gebruiken om onze computers laten functioneren. Wat mij betreft verhogen ze de internet abonnementen van diegene die willen downloaden met 10 euro p/m en staan dan downloaden toe voor eigen gebruik. En niet iedereen ergens aan laten betalen waar misschien maar de helft of minder gebruik van maakt. Verder zijn de bedragen die ze heffen totaal ongefundeerd sterker ze weten niet eens waar ze met het geld heen moeten...

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Geplaatst: (aangepast)

Strikt genomen zou ik dus die heffing ( op hardware ) moeten terugbetaald krijgen als ik een oud toestel inlever , of niet soms ?

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

Dat die heffingen in Duitsland onbekend zijn is niet waar.

Al vele jaren worden op CD's DVD's muziekkassetten harddisks usb-sticks en alles waarop je bits en bytes kunt schrijven, "belasting" geheven. Sinds kort ist dit nog verscherpt. En hat gaat om bedragen waarbij de genoemde 60 mio voor Nederland een kleinigheid zijn.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik bestel/haal als sinds de BTW verhoging in Belgie of Duitsland ik gun die Haagse ratten geen cent extra, gelijk even tanken in Belgie en boodschappen doen voordeel € 0.25 cent of meer per liter

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...