Ga naar inhoud


TVV tweede kaart gebruiken op andere locatie?


jajest

Aanbevolen berichten


Je kan een tweede kaart krijgen voor geloof ik 2.50 euro per maand extra en eenmalige kosten voor de aanschaf en administratie en daarbij zal de tweede kaart geloof ik een aantal zenders missen welke dat precies zijn weet ik niet dat kan je op de website wel vinden en ja die kan je in een tweede huis gebruiken die tweede kaart.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is zo dat ik een basic light abonnement heb met twee kaartjes en op de tweede kaart zat geen vitaliteit ondertussen bestaat die zender niet meer maar hoe het het zit met een basic abonnement dat weet ik niet misschien is het ondertussen wel zo dat je wel alle zenders hebt ook op de tweede kaart bij tvv dat zou je ze zelf even moeten vragen ik kan daar op de website ook niks over vinden.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...