Con Geplaatst: 25 oktober 2012 Geplaatst: 25 oktober 2012 Van de een op de andere seconde krijg ik constant in Chrome de melding about:blank en gebeurd vervolgens helemaal niets. Chrome opnieuw geïnstalleerd, herstelpunt aangesproken maar helaas, kan niet meer surfen met Chrome. Wie kent het probleem en de oplossing? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast gladys Geplaatst: 25 oktober 2012 Geplaatst: 25 oktober 2012 Probeer eens Revo uninstaller. Gratis te downloaden. Dubbelklik rechts op Chrome om te verwijderen. Kies voor de onderste optie (geavanceerd). Na verwijderen zoeken naar resten in het register. Kies alles verwijderen. Herinstalleer dan Chrome.
Con Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2012 (aangepast) Probeer eens Revo uninstaller. Gratis te downloaden. Dubbelklik rechts op Chrome om te verwijderen. Kies voor de onderste optie (geavanceerd). Na verwijderen zoeken naar resten in het register. Kies alles verwijderen. Herinstalleer dan Chrome. Als ik Chrome daarna installeer, heb ik dan nog al mijn logingegevens en passwords? Boeiend is wel dat in de incognito-mode alles wél goed gaat . . . . 25 oktober 2012 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2012 (aangepast) Eerst bookmarks en ww geexporteerd en daarna grondig verwijderd. PC opnieuw opgestart en opnieuw geïnstalleerd. Precies het zelfde probleem. Denk dat ik last heb van een beestje. 25 oktober 2012 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2012 (aangepast) Ben er uit. Het was een instellingsprobleem in "Internetopties", de instellingen zijn schijnbaar verzet naar een "veiliger" niveau, bijna alles op "laag" gezet en gaan met die banaan. Kortom . . . 4 uur later . . . . . 25 oktober 2012 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
loesjepoesje Geplaatst: 26 oktober 2012 Geplaatst: 26 oktober 2012 Hee ik heb precies hetzelfde probleem, helaas ben ik totaal niet technisch dus zou je mij misschien in simpel taalgebruik kunnen uitleggen hoe je die instellingen hebt veranderd? Alvast bedankt
Con Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2012 Hee ik heb precies hetzelfde probleem, helaas ben ik totaal niet technisch dus zou je mij misschien in simpel taalgebruik kunnen uitleggen hoe je die instellingen hebt veranderd? Alvast bedankt Hier moet je dat zoeken. Anderen zullen wellicht zeggen dat de beveiliging dan te laag staat, ik had/heb er baat bij. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen