Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een uitdaging met de Cisco 8485 HDTV Interactieve TV ontvanger. De uitdaging is, ik krijg geen signaal, signaal sterkte, lock en ber waarde op tuner 1 en 2 (uiteraard aangesloten op de kabel aansluiting ;) ). De Cisco 8485 is voorzien van de laatste software updates en is geconfigureerd op de juiste netwerk id. Het afspelen van opnames vanaf de harddisk geeft echter geen problemen. Strak beeld, goed geluid en geen haperingen. Is het mogelijk dat de tuner pcb defect is? En is deze nog ergens los verkrijgbaar? Weet iemand of er al service manual beschikbaar zijn voor de Cisco 8485 HDTV Interactieve TV ontvanger.

post-40973-0-15275400-1351233007_thumb.jpg

post-40973-0-47048000-1351233022_thumb.jpg

• 4 weken later...

Geplaatst:

Controleer de kabel eens, tevens doe eens alles naar fabrieks instellingen.

Heb je ook de versterker er tussen zitten van Ziggo?

Ik weet wel dat die cisco dingen ondingen zijn.

Heb je deze pas?

Heeft het al eens gewerkt?

Heb je alles aangesloten volgens het boekje?

Heb je ook een ander CAI doos erop gezet?

zit er nog een filter of splitter er tussen?

mvg,

Michel

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst: (aangepast)

Hallo Ventura,

Ben je al verder gekomen?

Ik heb sinds kort het zelfde probleem.

Tuner 1 is ook helemaal dood.

Ik heb de box teruggezet naar de fabrieksinstellingen en nu komt hij niet eens meer door de opstartprocedure.

Na een reset vraagt hij welke taal je wilt.

Vervolgens kun je netwerknummer, frequentie, modulatie en symboolsnelheid instellen. Je ziet dan al dat de tuners geen signaal hebben.

Als je vervolgens zenders gaat zoeken geeft hij de boodschap Installatiefout.

Iemand een idee?

aangepast door Njakko
Geplaatst:

en ik heb de hele handel teruggeven toen bleek dat ondertiteling in het geheel niet werkt op de commerciel zenders

even de buik vol van Ziggo spul.....

Groet,

John

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

Geplaatst:

De cisco box direct aangesloten op de cai in de meter kast zonder signaal versterker of splitter. Cisco box gerest naar fabriek instellingen. Helaas blijft de storing aanwezig. De secundaire gedeelte van de voeding gemeten met de oscilloscope. Geen rare voltage rimpels gemeten. Helaas heb ik geen RF generator om direct signaal sturen op de tuner. Misschien een 2dehandse zuig box op internet zoeken.

Geplaatst:

een Humax 5200 word al jaren niet meer gemaakt.

Een Dreambox 7020HD heeft standaard één DVBT-C tuner aan boord en een DVB-S2 Daar geen enkele Zigo op Upc Box aan tippen

Geplaatst:

Bedankt voor alle reacties.

Ik heb inmiddels via marktplaats een andere CIsco op de kop getikt.

Wat overigens opviel aan mijn kapotte Cisco was dat hij in standby de tijd niet weer gaf.

Geplaatst:

Het lijkt me meer op een software fout.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Geplaatst: (aangepast)

Ik zou even gaan googlen en zoeken of er een firmware update of zo iets is voor dit model en type, mischien dat het een oplossing bied.. En anders kijken of een factory reset helpt en of uitzoeken waar je de huidige firmware kunt downloaden en hoe je die opnieuw kunt kunt laden.

aangepast door Satbakker

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...