Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo cobus R. bedankt voor de reactie. nou ik wou graag weten of openaaf net zo goed is als openpli , met ongeveer de zelfde mogelijkheden. en of in openaaf ook een ccam zit voor canal digital, dat is natuurlijk belangrijk . maar om het kort te houden is opeaaf aan te raden of liever niet, met vergelijking met openpli. wat denkt u ik bezit de xtrend et 6500. dank u

Geplaatst:

Ja hij is vergelijkbaar met pli (daar is deze ook op gebaseerd)

Maar om een lang verhaal kort te maken zelf kies ik toch voor pli en waarom ? om de eenvoudige reden dat deze doet wat hij moet doen en regelmatig geupdate wordt en alles te downloaden is wat je nodig hebt voor een werkend systeem en de grootste plus vind ik omdat het een Nederlands team is wie hem maakt.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

ok bedankt voor de reactie was goed. maar voor openpli 2.1 krijgt men geen updates meer heb ik gelezen, dus moet men overstappen op 3.0 en die zou dus niet zo in de smaak vallen. maar ok zo heeft ieder zijn eigen smaak. dus aan te raden is openaaf dus niet maar dat is ieders eigen smaak. in iedergeval bedankt.

Geplaatst:

Nou niet aan te raden hij is iets lastiger als pli maar werkt verder wel goed en pli 3.0 is zeer stabiel en werkt ook zeer goed.

Maar het is inderdaad ieder zijn smaak.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

maar voor openpli 2.1 krijgt men geen updates meer heb ik gelezen, dus moet men overstappen op 3.0 en die zou dus niet zo in de smaak vallen.

3.0 gaat verder waar 2.1 is gestopt, dus bovenstaande is gewoon slap gel*l.

• Like 1

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

• Beheerder
Geplaatst:

Henk , hou je eens een beetje in. Dat kan allemaal best wel een stuk vriendelijker.

Ik lees de laatste tijd vaker dit soort reacties van jou en dat is echt nergens voor nodig.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

3.0 is exact hetzelfde als 2.1, de verschillen zitten onderhuids en in de bouwomgeving, dus wordt ik een beetje simpel van opmerkingen als "deze zou niet in de smaak vallen".

Als de gebruiker door de image heen wandelt en alle instellingen bekijkt is er helemaal niks veranderd, nada, dus gewoon hetzelfde gebleven.

2.1 is nu eenmaal uitontwikkeld, er zit gewoon niet meer in en er valt niks meer uit te halen.

De nieuwste kernels draaien alleen onder 3.0, dus toekomstige ontwikkelingen kunnen alleen maar draaien op 3.0.

aangepast door Henksat

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...