Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beetje twijfel in welke sectie ik deze vraag zal stellen, toch gekozen voor de VU+ sectie omdat het om het "Icon Path" gaat op de VU+ met PLi.

Van de week OpenElec 2.0 geïnstalleerd op mijn ASrock ION, hier zit nu standaard PVR ondersteuning in.

Dus de VU+ Client Add-on geconfigureerd en ja hoor! Beeld!

Het zappen gaat nog wat traag maar voor de rest werkt het prima.

Wellicht zijn er nog wat tweaks om het zappen sneller te krijgen.

In de VU+ Client Add-on kan ik ook het pad opgeven naar de Picons, het "Icon Path".

Ik heb al gezocht, maar veel verder dan de beperkte WiKi kom ik niet.

Maar hoe kom ik aan dit pad, wat moet ik invullen?

Heeft iemand dit al uitgespit?

Of gaat het wellicht niet op een pad op de VU+ maar om een losse download?

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

Geplaatst: (aangepast)
Kopiere die picons auf den Rechner mit xbmc und stell diesen Pfad dann ein.

{vertaling} Kopieer de betreffende picons naar je PC waar de XMBC op draait en stel die/ dat pad dan in {vertaling}

tot een nieuwe versie komt / tzt hoopt men dat die Picons direct uit de VU gebruikt kunnen worden, dat komt dan nog.

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Dank je Tonskidutch!

Ik ga dat straks eens testen. Ik had het niet zo snel gevonden! (en jouw Duits is beter:-)

VU+ Duo + Multytenne 45

Pana TH-42PV70

• 2 weken later...
Geplaatst:

SubSense, Maak jij gebruik van HD zenders ? Ik heb vorige week een Foxconn nt-a3700 (cpu amd e450, ati hd6230) gekocht voor op de kamer om daar puur tv te kijken via mijn vu+ . Echter worden nagenoeg alle HD zenders met horizontale strepen afgespeeld bij bewegende beelden.

Bij alle mkv/bluray films gaat het zonder problemen. Ik heb geen idee wat ik kan doen om het op te lossen. Ik heb XBMCUntu, Openelec 2.0 en nu Windows geprobeerd. Weet jij wat het kan zijn, of iemand anders?

Geplaatst: (aangepast)

Dennis DeMenaCe, daar heb ik geen last van op HD zenders. Wel zie ik dat het beeld iets minder is dan op de VU+.

Vooral bij snelle beelden heb ik een beetje last van blokkerigheid, maar nauwelijks storend.

Als ik jouw verhaal zo lees dan denk ik eerder aan je video hardware op de Foxconn, maar volgens mij is de HD6230 en prima kaart, dat is voor mij een beetje een raadsel.

Ik gebruiken een oude Asrock ion 330.

Ik hoop dat het zappen nog sneller wordt en de beeldkwaliteit verbeterd, als dat zo is dan hebben we hier een prachtige oplossing. Een fullblown Mediacenter inclusief PVR functionaliteit.

aangepast door SubSense

VU+ Duo + Multytenne 45

Pana TH-42PV70

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...