Ga naar inhoud


Zoek Linux Twin Tuner ontvanger met zo klein mogelijke afmetingen


Jürgen

Aanbevolen berichten

Omdat de opbergruimte in mijn caravan beperkt is ben ik op zoek naar een zo klein mogelijke Linux Twin Tuner SAT ontvanger.

Op de meeste sites worden de afmetingen van deze receivers niet vermeldt.

 

Op deze ontvanger moet wel VTI en / of OpenPLI kunnen draaien.

 

Iemand een idee welke ontvangers hiervoor in aanmerking komen?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben wat te vlug met een reactie en zag "Twin" over het hoofd. Dus geen voorstel.

waterpas

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, zo ver zit je nu ook weer niet naast want ik zag net dat de Amiko Alien 2 inderdaad over 2 DVB-S2 tuners kan beschikken.

Nu alleen nog achter zien te komen wat de afmetingen zijn en hoe ik aan de aangepaste OpenPLI kom.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het mag kijk dan even op amikostb.com

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

VTI draait enkel op VU+ receivers

als die echt klein moet zijn is de dm800HDse pvr toch een aardig Camping modelletje?

Volgens mij is de DM800HD SE een Single tuner maar ik wil echt een Twin Tuner

 

2x deze

 

geen OpenPLi of VTI wel Linux

 

Omdat mijn voorkeur toch uitgaat naar de VTi of de OpenPLI image zal er waarschijnlijk geen andere keuze zijn en zal ik dan toch wel weer naar een VU+ moeten uitkijken,

Maar kijken waar ik dat ding dan kan wegstoppen.

Even afwachten wanneer de 2e DVB-S2 tuner voor de VU+ UNO uitkomt of wachten op de nieuwe VU+ DUO

 

Allen bedankt voor de input.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Golden media spark triplex : niet zo groot, 3 tuners 2 sat ,1 dvb C/T, linux dual boot draait met diverse Pli gerelateerde images en veel extra's ,Maar vooral goedkoop !

 

mvg Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...