dream-on Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 ik zit al de hele dag te klooien om een logilink usb wlan aan de praat te krijgen... mijn netwerk is wpa2-psk 2,4ghzb/g/n hij ziet het netwerk, ik geef netjes alles in en vervolgens zegt ie codering niet ondersteund.... Zelfs niet wanneer ik de codering uit zet! iemand de gouden tip? Vu duo2 met pli
muppet Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 Even tussen de opties zoeken van je beveiligde netwerk Je hebt hem waarschijnlijk op wpa gezet hier zitten nog een paar opties vogel hier even mee Bij ons op het werk deden de iphones het niet maar even de opties verzetten en ze deden het vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
dream-on Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2012 als ik de beveiliging van het netwerk afhaal werkt t ook al niet... dus het zit hem ergens in de vu... Vu duo2 met pli
dream-on Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2012 als ik de box doe pingen krijg ik 2x antwoord en 2x time out... wat een klote ding. ik wordt er echt gek van. Vu duo2 met pli
dream-on Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2012 in geruild voor een dreambox die wel werkt. voor mij nooit meer vu. Vu duo2 met pli
Tonskidutch Geplaatst: 28 oktober 2012 Geplaatst: 28 oktober 2012 jammer dat het niet in eerste instantie lukte. een en ander is natuurlijk ook van de in het image behouden setje usb WLAN drivers afhankelijk, niet elke stick uit het grabbelrek in de winkel valt onder die ondersteuning van de drivers. (heb je per toeval in het dreambox image wel de juiste driver aangetroffen, dan is het logisch dat het daar wel werkt) zelf werk ik niet graag met wifi, maar heb het juist wegens al die meldingen dus toch gaan testen met de VU+ Wlan usb stick vooraf in m'n router, heel bewust het wpa2 en ssid aangepast (was nog origineel in m'n fritzbox) en de wlan install wizard gebruikt > meteen raak. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Drs. IJzerbout Geplaatst: 28 oktober 2012 Geplaatst: 28 oktober 2012 Ik heb al voor 2 kennisen en bij mezelf de orginele VU+ WLAN Stick geinstalleerd op de VU+ en werkt meteen en perfekt. Dus waarom zo onnodig negatief zijn...? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
muppet Geplaatst: 29 oktober 2012 Geplaatst: 29 oktober 2012 Heel jammer ja vu+ is een goedwerkende ontvanger waar bijna niks op valt aan te merken Misschien kan de ontvanger er niks aan doen de rest van de configuratie moet ook meewerken vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Emekli Geplaatst: 29 oktober 2012 Geplaatst: 29 oktober 2012 @dream-on, "in geruild voor een dreambox die wel werkt. voor mij nooit meer vu". Je doet je fakenaam wel eer aan zeg. Dream on met je Dreambox, zou ik zeggen. Als je alles eens goed na was gegaan, had het op de Vu+ zeker ook gewerkt. Ik zeg altijd maar zo, 99,9% van de zaken die het niet doen, of fout gaan , veroorzaak jezelf. Tenminste bij een goede Linux ontvanger. Niet Linux ontvangers, heb je weinig wat je kunt veranderen, daar is het meestal de te late software update die je nodig hebt de schuld. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
dream-on Geplaatst: 29 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2012 (aangepast) Ben misschien wat er kort door de bocht gegaan.Wat ik vreemd vind, de stick wordt herkend, hij maakt verbinding, want ik kan hem 2x goed pingen, en de 3e en 4e ping gaat hij time out. Misschien toch ergens een defect geweest of een andere software of hardware probleempje? In een 500hd werkte de zelfde stick wel. dus het zat hem toch ergens in de hoek van de vu, en en volgens dhr. Emekli ligt het aan mij en mijn naam... Ik heb de laatste VTI image en PLI image beide erop gehad, beide de zelfde bevindingen.Misschien een maandag morgen box geweest? who knows..... Trouwens, ik lees net op een andere site dat je altijd WPA en WPA2 moet selecteren in de WLAN settings.ik heb alleen WPA2 (dit is mijn gecodeerde netwerk) en "niks" geselecteerd (toen ik de beveiliging van het netwerk had afgehaald). Hoe hebben jullie deze instellingen staan? Ps, ik wil niet gaan vloeken in de kerk, mijn overige mening van de uno: Ziet er mooi uit en solide uit. Software loopt goed.maar ik heb het idee dat een 500hd toch sneller zapt dan de uno. dus voor 30€ zou dat mijn aanbeveling zijn. sorry. no hard fealings. 29 oktober 2012 aangepast door dream-on Vu duo2 met pli
Jürgen Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 De UNO functioneert uitstekend met een aantal WLAN sticks maar niet met elke uit de rommelbak gehaalde stick. Dit zelf geconstateerd met OpenPLi als VTi. Feit is dat je de instellingen inderdaad op WPA en WPA2 moet zetten maar dat had je ergens op dit forum ook al kunnen lezen. Ook jouw laatste onder PS gemaakte opmerking slaat binnen deze topic helemaal nergens op want we hebben het hier niet over de kwaliteiten van de DM500 versus de UNO maar over de werking van de WLAN stick. Dus dit lijkt enigszins op stennismakerij, sorry, moest het even kwijt. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
dream-on Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2012 (aangepast) @ mod, dit topic kan dicht of worden verwijderd. probleem is opgelost. 30 oktober 2012 aangepast door dream-on Vu duo2 met pli
Tonskidutch Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 Waarom? Kan toch zijn dat iemand anders ook een probleem heeft met het inrichten van de wlan usb stick... Dan kunnen hier zelfs heel praktische menu aanwijzingen gegeven worden met screenshots en alles. dat jij geen interesse meer eraan hebt is evident. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Moderator wiz Geplaatst: 30 oktober 2012 Moderator Geplaatst: 30 oktober 2012 Dan kunnen die lieden prima een nieuw topic openen. De topic starter vraagt om een slotje, dus bij deze gaat deze draad op slot. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten