polomora Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 Ik ben een nieuwe TVV abonnee. Ik heb alleen de smartcard gekregen, zonder cam dus. Ik heb een VU+ Duo, met de ViX software geinstalleerd. Ik heb CCcam 2.3.0 ook geinstalleerd, als ik deze gebruik, krijg ik op het scherm No config files found, please setup CCcam first in /etc/CCcam.cfg Moet ik deze bestand gewoon aanmaken? Kan ik ergens een voorbeeld bestand vinden? Ik wil geen cardsharing.
bccrew Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 Maak gewoon een bestand aan en zet er volgende regel in: SID LIMIT: /dev/sci0 4 10
polomora Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2012 Beste Bccrew, Bedankt voor de reactie, Ik heb /etc/CCcam.cfg aangemaakt met de volgende regel SID LIMIT: /dev/sci0 4 10 Als ik Blauw knop -> CCcam Info -> Providers, zie de volgende CalD: 100 - Provider CalD: 100 - Provider: 6c Ik heb de TV Vlaanderen smartcard nog niet geactiveerd. Wat moet ik nu doen?
polomora Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2012 Sorry, Ik heb gewoon mijn TVVkaart laten activeren, en alles blijken nu te werken. Mijn verontschuldigingen, kon niet slapen ;<)
polomora Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2012 Volgend stap... Ben nu een Favorieten bouquet aan het aanmaken. Heb ViX geinstalleerd op een VU+ Duo. Ik heb al de bekende Vlaamse zenders gevonden onder Providers -> TV Vlaanderen. Maar de Nederlandse zenders, National Geographic, Discovery en History ontbreken. Ik heb deze wel gevonden onder All, maar waarom staan ze niet onder Providers -> TV Vlaanderen. Ook, ik heb geen NG gevonden met NL ondertitels. En ik heb de regionalezenders zoals ATV niet gevonden.
redneck eyeball Geplaatst: 29 oktober 2012 Geplaatst: 29 oktober 2012 In Vix kan je toch ook gewoon een fastscan doen ? Dan heb je gelijk alles ...
polomora Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2012 Bedankt redneck, Had al gescand (normaal scan), heb nogmaals een fastscan gedaan. Alles nu OK.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen