Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat ik erg irritant vind is het volgende: Ik ben druk bezig met het invoeren van teksten, of een wachtwoord aan het intikken. Ondertussen wordt er een ander programma opgestart door Windows of door mijzelf. Bijvoorbeeld een update of een pop-up. Onderwijl ik bezig ben met een wachtwoord in te tikken verschijnt die in een ander programma. Of dat de tekst nergens terecht komt. Ik zou graag willen zien dat wanneer een ander programma bezig is of iets dergelijks dat Windows of Ubuntu de tekst gewoon houdt bij het programma waar je op dat moment mee bezig bent. Snapt u wat ik bedoel?

Geplaatst:

Je doet het zelf, op het moment dat je een ander programma start maak je dat actief en dus gaat het OS er van uit dat je daar "iets" wil doen. Je kunt je probleem voorkomen door even met de muis in het in te vullen vlak te klikken zodat dat weer actief wordt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Dat is waar alleen ik zou het handiger vinden dat wanneer je aan het tikken bent dat niet opeens ergens anders naar toe gaat. Bijvoorbeeld dat er opeens weer een update moet komen. Dan tik je daar in het niets.

Geplaatst:

of Ubuntu linux zo'n specifiek interface heeft als Opensuse linux met KDE plasma weet ik niet,

maar bij Opensuse kan ik de focus voor desbetreffend Programma dat aktief is zo instellen dat hem niet door andere Programma's >de focus gestolen wordt< en die andere enkel zijdelings / op de achtergrond geopend worden.

ciao

o jawel, je kunt KDE op Ubuntu installeren zie ik net.

Second Life

Mungo Parker

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen