Ga naar inhoud

Logitech webcam installeren Windows 8

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik heb hier onder Windows 8 een probleem met installeren van een Logitech webcam Software v 2.0

Ik probeer van Logitech een wabcam te installeren dat gaat niet helemaal goed. Krijg de volgende melding. Na het 2 keer geprobeerd te hebben. en opnieuw opgestart blijft het probleem. volgens Logitech moet het werken met de drivers van Windos 7 die ik op cd heb.

Er wordt al een exemplaar van deze installer uitgevoerd. Sluit die installer voordat U een nieuwe installatie start.

Hoe en of waar sluit ik deze installer af ??? Zie verder niets op het scherm verschijnen.

Gaat om de volgende software Logitech Webcam Software v 2.0

Geplaatst:

Welke webcam heb je? Dus de hardware de webcam zelf.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Je kunt hiervoor gewoon software downloaden hoor http://www.logitech....&osid=14&bit=32 Er is (nog) geen speciale Windows 8 versie maar er staat:

Nieuws

• Er is ondersteuning voor Windows 8 toegevoegd.
  • In deze versie van LWS worden Video Effects niet langer ondersteund.

Jij probeerde de 2.0 versie te installeren, dit is versie 2.51 en pas 3 weken oud.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ook deze werkt niet. Had ik al gezien op de site van Logitech.com

Geplaatst:

Hij werkt hoor alleen is de installer nog niet op orde

Gast Henri Aalten
Geplaatst: (aangepast)

Zo te zien werkt het. Alleen het gaat mij te snel, met mijn slechte ogen kan ik niet goed volgen wat er gebeurd.

Ga er later weer naar kijken.

Kan iemand het filmpje omschrijven, ik kan niet lezen wat er gebeurd ?

aangepast door Henri Aalten
Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Wabcam met jullie hulp werkend. Bedankt !!

Geplaatst:

Dat bedoel ik

• 1 maand later...
Geplaatst:

hoi ik heb windows 8 nu kan ik me cam niet instaleren ik heb quickcam version 10.0a logitech hij instaleerd wel maar als hij me cam moetzoeken die vind hij niet wie weet of heeft een oplosing.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen