riji Geplaatst: 28 oktober 2012 Geplaatst: 28 oktober 2012 Vroeger sloot je bij TV-VL een contract af van minimum 1 jaar, dat daarna van onbepaalde duur werd. Wij betalen het abonnement jaarlijks 1-jaar vooruit. Voor zover ik de telecomwet onthouden heb, ben je nu nog hoogstens 6-maand contractueel gebonden. Het lijkt mij dan ook logisch dat je nog maar 6-maand vooruit betaalt. Heeft iemand daar ervaring mee?
redneck eyeball Geplaatst: 29 oktober 2012 Geplaatst: 29 oktober 2012 Je kan ook gewoon maandelijks betalen, da's nog makkelijker.
riji Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2012 Ja, maar dan moet je domiciliëring erbij nemen.
riji Geplaatst: 2 november 2012 Auteur Geplaatst: 2 november 2012 Kent iemand het adres van de bevoegde federale overheidsdienst?
vladimirke Geplaatst: 3 november 2012 Geplaatst: 3 november 2012 http://www.vlaamseregulatormedia.be/nl/home.aspx Heb je al eens gebeld met TV-Vlaanderen dat je per maand wil betalen? Ik heb dat destijds gedaan en dat was direct in orde.
riji Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Geplaatst: 3 november 2012 Bedankt. Telecomwet is toch federale materie? Je kunt natuurlijk per maand betalen, maar dat moet je domiciliëring aanvaarden en dat wil ik niet. Wat TV-VL betreft, ze proberen er weer het maximum uit te halen, vandaar mijn vraag naar de bevoegde dienst.
jeevanhoof Geplaatst: 3 november 2012 Geplaatst: 3 november 2012 Hoi, het gaat er wel over dat je maar een half jaar klant moet blijven. Er wordt niets gezecht over de betalingen. Dus na een half jaar kan je weg, en moet de operator het teveel betaalde terug storten. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
riji Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Geplaatst: 3 november 2012 Maar waarom zou ik teveel moeten betalen? Als de maximum contractduur 6-maanden is, waarom moet ik dan een jaar vooruit betalen? Dit 1 jaar komt van toen de minimumcontractduur, namelijk bij de start van het contract, 1-jaar was.
vladimirke Geplaatst: 4 november 2012 Geplaatst: 4 november 2012 En welk probleem heb je met een domiciliëring? Die kan je toch op elk moment stoppen? Als ik morgen bij TVV zou vertrekken dan krijgen ze een mail en ik zet zelf via netbanking de domiciliëring stop. Wettelijk is dat perfect in orde.
riji Geplaatst: 6 november 2012 Auteur Geplaatst: 6 november 2012 Mijn probleem is gemeld bij de bevoegde dienst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen