Ga naar inhoud

Snelkoppeling van bureaublad naar Telel

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Hoe maak ik van een snelkoppeling die op het bureaublad staat, ook een tegel onder start ?

Geplaatst:

Dat staat hier beschreven... laatste puntje http://www.sat4all.c...8/#entry2113116

Kies hem aan met je rechtermuisknop en selecteer "vastmaken aan start"

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Als ik met de rechermuisknop kies vastmaken aan aan start komt deze als een tegel te staan.

Maar als ik even op het bureaublad ben geweest en ga terug naar telgels onder start is die weer verdwenen

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Helaas het lukt mij maar niet !

Hoe maak ik van een snelkoppeling die op het bureaublad staat, ook een tegel onder start ?

Als ik met de rechermuisknop kies vastmaken aan aan start komt deze als een tegel te staan.

Maar als ik even op het bureaublad ben geweest en ga terug naar telgels onder start is die weer verdwenen

Heb dit gelezen http://www.sat4all.c...8/#entry2113116

Geplaatst:

Ik kan het niet reproduceren het werkt gewoon

Waar heb je een snelkoppeling van? Een programma, map of website?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Het gaat om de snelkoppeling van internetbrowser Google Groome, die op het bureaublad staat.

Geplaatst:

Nou ik weet het niet.... Ik heb Chrome gedownload en geïnstalleerd. Ik kijk in het startscherm en wat staat er (ik heb dus verder NIETS extra's gedaan)

chrome.jpg

Wat er bij jou fout gaat is dat je er vanaf de desktop ook een tegel van maakt. Dan staan er dus 2. Als je de zelf aangemaakte opstart is hij de volgende keer verdwenen omdat er al 1 stond. Blijkbaar wil hij geen dubbele hebben. Dus even de bril oppoetsen en zoeken naar de andere Chrome tegel. De originele blijft wel staan (althans bij mij)

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Hij staat wel bij mij op het bureaublad maar niet op het start scherm als tegel

De bril voor de zekerheid schoon gemaakt.

Geplaatst:

Ik zou zeggen verwijderen en opnieuw installeren (of probeer er overheen te installeren).. Hij zet bij mij een snelkoppeling op het bureaublad én een tegel in het startscherm; helemaal automatisch.

Geplaatst:

Maar zie je alle tegels wel? Op een tablet moet je namelijk voor wat meer tegels een swipe maken voor het "2e" deel van start. (verder naar rechts staan nog een aantal tegels)

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ja verder zie ik nagenoeg alle Tegels, door te skrollem met de muis,

Opnieuw installeren hielp ook niet, had ik eerder al geprobeerd.

Morgen maar verder proberen.

Geplaatst:

nog een kans....typ op het startscherm eens chr dan moet je dit zien

chrome2.jpg

klik erop met je rechtermuistoets dan verschijnt er een vinkje zoals je ziet. Dan zie je ook onderin een menu verschijnen

chrome3.jpg

Doe hier verder niets mee en ga terug naar het startscherm, Nu moet er een tegel staan van Chrome

Gast Henri Aalten
Geplaatst: (aangepast)

Ik krijg deze nu wel, maar niet met in de zelfde kleur als de andere. (grijze achtergrond)

En deze start niet goed op.

Na de computer opnieuw te hebben opgestart is deze weer verdwenen.

Degene op het bureaublad start wel goed op.

Het loopt verre van goed.

Ik laat het maar zo.

aangepast door Henri Aalten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...