columbo Geplaatst: 29 oktober 2012 Geplaatst: 29 oktober 2012 (aangepast) Hy ,ik heb een probleempje met mijn PC,MSI 870A -G54 met AMD 6core processor .NVIDIA grafische kaart GeForce GTX550 Ti version 301.42 Soms start hij s'morgens niet geheel op,ook zien de snelpoppelingen op het buroblad soms er dan uit als mappen,ook soms zijn er ook slechts enkele snelkoppelingen die erdan uit zien als een map. Bediening is dan niet mogelijk,het enige wat dan helpt is de reset knop onderaan de PC in te drukken,zodat de windows 7 afgesloten word,en vervolges opnieuw opstart in het root menu ,je kunt dan kiezen veilige modus ,evt met opdracht,en of met Netwerk mogelijkheden,of na 20 sec windows normaal starten,hetgeen meestal volfdoende is om hem tot leven te brengen,verder zijn er geen beestjes aangetoffen na gehele scan met AVG betaalversie. overigens in de veiligemodus met netwerk mogelijkheden ,die overigens altijd werkt ,zijn er in de help functie geen problemen aangetoffen. Er zijn geen ongewenste progamma's aan wezig. java ,Nero en ( andere Windows ) progamma's zijn allemaal up to date,en werken allemaal perfect. Ook is er ruim voldoede capp. aanwezig op de HDD. Als de pc eenmaal gestart is heb ik er de gehele dag geen last meer van,ook niet als ik hem geheel uitschakel na het afsluiten,dus geen net spanning meer op de pc,nl zo staat bij mij als hij uit is. Ik heb al eens Syteem herstel gedaan ,echter zonder resultaat. 29 oktober 2012 aangepast door columbo
winwiz Geplaatst: 29 oktober 2012 Geplaatst: 29 oktober 2012 Ik verdenk je voeding..... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
columbo Geplaatst: 29 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2012 Ok ,bedankt ,er zit dacht ik een 850watt voeding in,er zit nog garantie op.
ArsLP Geplaatst: 29 oktober 2012 Geplaatst: 29 oktober 2012 En hoe oud is de hardeschijf...??? Even Googlen naar een programmaatje die je hardeschijf test..... ik zou het zoeken in de hardeschijf, daarom is het ook zo belangrijk dat er regelmatig backups gemaakt moeten worden..... Helaas vergeten een hoop mensen dit te doen, de hardeschijf kan van de ene op de andere seconde de geest geven. Met vriendelijke groet, Leo.
columbo Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2012 (aangepast) deze is nog geen jaar oud betreft een 1TB e-Sata,en Is een van de 3 ,ik heb 1 SSD 60Gb er in ,,en 2 HDD van 1TB ,1LG BlueRay ,en 1 DVD brander er in zitten. De Grafische kaart is een van N550 GTX-TI serie,met 2 DVI monitor aan sluitingen . de veilige modus werkt wel altijd.. wat die HDD beteft met e-sata aansluiting deze werken perfekt nog nooit 1defekt gehad,wel die SSD van 60GB,betrof garantie. overigens is dit dus geen oude PC ,alles is nieuw en alles is 100% opelkaar afgestemd ,het is een apart samen gestelde PC,dus geen kant en klaar produkt,. is voorzien met een van de nieuwste AMD 6core processor,en,super snel,inmidels komt er een 8core uit ,maar deze is erg duur,ca490euro.. 30 oktober 2012 aangepast door columbo
Tonskidutch Geplaatst: 30 oktober 2012 Geplaatst: 30 oktober 2012 (aangepast) uh die MSI 870A -G54 heeft toch een onboard video interface (ati) of heb je een specifiek model? denk dat die geforce GTX550 daar driver issues mee heeft. online update van MOBO kan misschien wat firmware bugs verhelpen ciao 30 oktober 2012 aangepast door Tonskidutch True North Rebekka Bakken
columbo Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2012 geen idee, de Computer zaak in Kleve De doet vandaag uitzoeken wat er loos is ik zit nu op mn oude pc .hier een foto van de doos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen